بازدید 142143

بازگشت شبح انحصار: سخت کردن معیشت رانندگان؛ اسنپ خودخواه‌تر از همیشه  

اسنپ به جای ایجاد راهکارهای هوشمندانه و تشویقی برای ترغیب راننده به قبول درخواست، به راهکارهای تنبیهی برای رانندگان روی آورده و عملا بعضی رانندگان همکار خود را تهدید می‌کند که اگر از حق انتخاب خود برای قبول یا رد درخواست سفر استفاده کنید، درخواست کمتری دریافت می کنید
کد خبر: ۱۱۸۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳ 16 August 2023

به گزارش تابناک اقتصادی ، موضوع انحصارطلبی و اتخاذ رویه های ضد رقابتی، در سالیان اخیر بارها از سوی شرکت‌های مختلف بویژه استارتاپ‌ها مطرح شده و علاوه بر بروز بحث و جدل های فراوان در شبکه های اجتماعی، موجب شده تا مراجع ذی‌صلاح نیز به آن‌ها رسیدگی کنند.

از جمله داغ ترین و بیشترین مصادیقی که در مورد فضای کسب‌وکار در رسانه ها مطرح شده، رویه هایی است که یکی از شرکتهای مشهور اینترنتی در حوزه تاکسی های اینترنتی و غذا از آن بهره می برد. این ماجرا از زمانی بین کاربران و رسانه ها داغ شد که اسنپ با وضع یک ممنوعیت و محدودیت عجیب، رانندگانش را مجبور می کرد نرم افزار شرکت رقیب را از تلفن همراه خود حذف کنند.

این موضوع به اعتقاد برخی حقوقدانان، کاملا مغایر با قسمت الف ماده 45 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی بود و یک اقدام ضد رقابتی محسوب می شد و به علت همین اعتراضات و جو منفی که علیه شرکت به وجود آمد، این دستور و دخالت نرم افزاری اسنپ در تلفن همراه رانندگان لغو شد.

چند سال بعد، این موضوع با یک شکایت و اطلاعیه عجیب، بار دیگر در فضای رسانه ها مطرح شد و این بار به موضوع خرید بیش از 1000 سیم کارت توسط اسنپ و ساخت حساب‌های کاربری به عنوان مسافر جعلی در پلتفرم رقیب یعنی «تپسی» و دسترسی به اطلاعات تماس هزاران راننده شرکت مزبور اختصاص داشت.

بعدا مشخص شد شورای رقابت، شرکت اسنپ را به جرم ارائه رویکرد ضدرقابتی محکوم و به استرداد اضافه درآمد اسنپ از سوی مراجع قضایی ذی‌صلاح رای مثبت داده است.

 

بازگشت انحصار با ترفندی جدید

 

اما بررسی های جدید حاکی از آن است که فشار و اجبار رانندگان تاکسی های اینترنتی برای حذف و عدم همکاری با رقیب، با سبک و سیاقی دیگر بازگشته و گویا این بار جریمه همکاری با شرکتی غیر از اسنپ، منع دریافت تقاضای سفر از سوی شرکت است.

این موضوع که صریحا در بخش مقررات مربوط به رانندگان، در وب سایت اسنپ درج شده، نشان می دهد در صورت روشن بودن اپلیکیشن راننده اسنپ و عدم قبول درخواست‌های سفر از سوی وی، پیشنهاد سفر بطور قابل توجهی کاهش پیدا می ‌کند و حتی ممکن است راننده تا مدتی درخواست سفر جدید دریافت نکند.

 

افزایش بی سر و صدای محدودیت رانندگان 

این روند موجب خواهد شد رانندگان تنها در صورتی امکان همکاری با سایر رقبا همچون تپسی، ماکسیم، هیترو و مانند آنرا داشته باشند که دسترسی اسنپ خود را قطع کنند چرا که بین رانندگان گفته شده در صورت روشن بودن نرم افزار و مشاهده پیشنهاد شرکت های دیگر، نرم افزار اسنپ به گونه ای برنامه ریزی شده که تعداد درخواست های راننده را به صورت چشمگیری کاهش می دهد.

این تمامیت‌خواهی و استاندارد دوگانه در برخورد با همکاران خود موجب می شود حق انتخاب راننده کاملا محدود شده و هم اکنون نیز سبب نارضایتی و تضییع حقوق رانندگان شده است. 

 

رانندگان؛ اولین متضرر قوانین جدید اسنپ

 

همانطور که اشاره شد، این مقررات و سخت گیری، علاوه بر محدود کردن فعالیت سایر شرکتهای فعال در حوزه حمل و نقل اینترنتی مسافر، به ضرر رانندگان نیز خواهد بود چراکه اولا حق انتخاب آنها برای فعالیت بین چند اپلیکیشن را سلب می کند و ثانیا، حق انتخاب راننده را برای تنظیم سفرها بر اساس درآمد و به صرفه بودن را محدود می سازد. 

چراکه با اجرای این طرح، عملا راننده امکان انتخاب بین اپلیکیشن اسنپ و دیگر اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی را ندارد و مجبور است با باز کردن اپلیکیشن اسنپ به سرعت سفرها را قبول کند و در صورتی که بخواهد بین درخواست های ارسالی از چند اپلیکیشن تصمیم بگیرد، به علت انتخاب نکردن بخشی از درخواست های اسنپ، درخواست کمتری دریافت خواهد کرد. 

از سویی دیگر در صورتی که درخواست های اسنپ را مطابق طرح محدودسازی قبول کند عملا کنترلی در به صرفه بودن سفرها و منصفانه بودن درآمد خود ندارد. 

در شرایط اقتصادی فعلی، هزینه‌های گزاف تعمیرات و استهلاک خودرو و ترافیک شهرهای بزرگ، رانندگان از آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند و در چنین شرایطی، رانندگان تاکسی اینترنتی تلاش می‌کنند با استفاده از مزایای این سرویس مانند انعطاف زمان کاری، داشتن حق انتخاب در مسیرهای انتخابی بتوانند بخشی از مشکلات اقتصادی خود را حل کنند.

با این حال اسنپ به جای ایجاد راهکارهای هوشمندانه و تشویقی برای ترغیب راننده به قبول درخواست، به راهکارهای تنبیهی برای رانندگان روی آورده و عملا بعضی رانندگان همکار خود را تهدید می‌کند که اگر از حق انتخاب خود برای قبول یا رد درخواست سفر استفاده کنید، درخواست کمتری دریافت می کنید. این اقدام عملا به معنی کاهش درآمد راننده و متضرر شدن اوست.

به نظر می رسد بر خلاف استدلال های قبلی، این طرح نیز یک رفتار انحصارگرایانه است که می‌تواند با ورود نهادهای مسئول، جلوی ادامه آن گرفته شود در غیر اینصورت، اتفاقی که در حوزه های مشابه مانند غذا نیز رخ داده و منجر به عقد قراردادهای یکطرفه و سختگیرانه با یک شرکت خاص شده، در حوزه حمل و نقل نیز رخ خواهد داد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۲۵۴
چرا جلوی این شرکت خونخوار گرفته نمیشه
پاسخ ها
سلطان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
متاسفانه هرجای دنیا که قدرت سرمایهدار به قدرت مطلق تبدیل شد ارزشهای انسانی و حقوق شهروندی نابود شد.بنده و بسیاری از دوستانم با تشویق بنده مدتهاست در جهت تنبیه زیاده خواهی اسنپ با لغو سفر وتماس مستقیم با راننده کل پول رو به رانندگان زحمت کش میدیم.شاید عده ای بگویند اینکار هم غیر اخلاقیست اما شلاغ زدن انسان هم کاری بسیار زشت و ناپسند است مگر در جهت مجازات و تنبیه گناهکار باشد.
سام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
زیاد غر نزنید یک ساعت‌ همزمان با هم کار نکنید طرح برداشته میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
تفسیر خودیه،اسنپ غیر خودی؟!
اسنپی کهنه کار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
به دروغ اکانتی رو که دو نفر همزمان روی یک ماشین کار کردند رو بعنوان برترین های سال معرفی کرده و گفته که راننده ۴۱۰ میلیون درآمد داشته و نگفته که اولا. دو نفر بودند روی یک ماشین کار کردند روزی ۳۰ تا سفر ۵۵ هزارتومان رفتند یعنی در یک روز ۱۸ ساعت کار کردند برای یک نفر امکان پذیر نیست.
شرکتی که نه اینترنت نه گوشی نه بنزین نه خودرو نه راننده و هیچگونه خرجکردی ندارد و ۲۰ درصد هم از راننده برمیدارد باید اونقدر سیر شده باشه که چنین تصمیمی بگیرد .باید این شرکتها حداقل نت و بنزین رو در اختیار راننده قرار میدادن .........
پاسخ ها
محمد پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
سلام خواهشا از پنجم تا ۱۲ ام شهریور ماه سرویس قبول نکنید یک هفته فقط تحمل کنیم ب همه ی رانندگان اسنپ اطلاع رسانی کنید از ۵ ام تا ۱۲ ام شهریورماه سرویس نگیریم.یاحق
یه کاری می‌کنند که آدمی که خلافکار نیست و اصولا داره درست زندگی میکنه ،تغییر رویه بده و موضع خودش رو عوض کنه.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
اگه اسنپ خون خوار به همین روش ادامه بده انشالله راننده ای دیگه باقی نمی مونه که بخواد بهشون ظلم ،، اگه راننده ای نباشه که قطعا با این وضعیت روز به روز کمتر میشن ببینیم اسنپ به چه دردی میخوره خودم اسنپی بودم خدا رو شکر الان تپسی هستم هر چی باشه بهتر اسنپ کنه
اسنپ امثال این کارها و کرد که خیلی از راننده های اسنپ دست جمعی با هم متحد شدند و رفتند تپسی . خود من و تعداد دیگه ای از رفیقهام همه راننده اسنپ بودیم که الان چند ماهه رفتیم تپسی و الحمدالله همه شرایطش از اسنپ بهتره
اسنپ خودخواه است و بیش از حد کمیسون میگیرد وسهمیه بنزین نمیدهد و امکانات رفاهی چندانی برای کاربران قائل نیست وراننده را نوکرمسافرمیداند وبااین شرایط اقتصادی کارکردن برروی خودرو اشتباه محضه یه فکراساسی کن بحال رانندهات اسنپ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
دارین همگام با شریعتمداری میرین جلو که انگ بزنید به این کسب و کارها؟!
سلام .چرا از قابلیت جدید نرم افزار اسنپ برای رانندگان نمیگید اگر راننده یه تعداد سفری رو قبول نکنه بصورت خودکار جریمه و تعداد سفر کمتری براش ارسال میشه و به مدت ۵ دقیقه هیچ درخواستی ارسال نمیشه و مجدد به همین صورت
دمت گرم حرف رانندگان میزنی شرکت اسنپ واقعا بی خود شده حق کمسیون بالا وهر روز بدترین شرایط برای رانندگان اعمال می‌کنه ای کاش شرکت های زیادی به رقابت می آمدن تو پوز این شرکت می زدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
همین چند وقت پیش خبری دراومد که یه راننده اسنپ ۴۰۹ میلیون درآمد سالانه داشته؟!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
اونی که 409 میلیون درآمد داشته، چقدر خرج ماشین کرده؟ با قالیچه پرنده که نرفته دنبال مسافر.با این خرج های سنگین ماشین و استهلاک فقط افرادی که مجبورن میرن سراغ کار تو اسنپ
با سلام
در طرحهای تشویقی با ترفندهای مختلف و غیر عادلانه با قوانین سختگیرانه از پرداخت مزایای این طرح شانه خالی می کند در حالی که تمام سفرهای به اصطلاح غیر ضرور و تکراری هزینه کمیسیون خودش را کسر می کند.و باعث اجحاف در حق رانندگان زحمت کش می شود.
درود برشما
چرا فکری به حال پیامک کشف حجاب نمیکنید
راننده های تاکسی اینترنتی تو منگنه گیر کردن
اگه به مسافر تذکر حجاب بدن امتیازشون میاد پایین و همین شرکتها اخراجشون میکنن
اگه کنسل کنی بعد از تعدادی دیگه بهت سفر نمیده
تذکر ندن امنیت اخلاقی پیام میده و ماشین رو میخوابونه و ۵۰۰ هزار جریمه میشیم
تکلیف چیه واقعا
پاسخ ها
ق رَ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
باید نیروی انتظامی با شرکت‌های اینترنتی هماهنگی کنند تا برای رانندگان که باید حواس‌شان به رانندگان باشه دایم باید در حال حرکت بودن خانم که داخل خودرو نشته مواظب باشه روسریش ندازه این عمل
، حتی از حرکت اسنپ بدتر
واقعا اسنپ مفته واین خودش ظلم بزرگی به راننده است
خدالعنت کنداسنپ ومدیرانش راشمارابخدا صدای مارانندگان رابه مسئولین برسانید دراین مجموعه خیلی حق رانندگان رانندگان راپایمال می کنن جدیداً اسنپ بخاطرپایین بودن کرایه ها وعدم قبول ازطرف راننده قیمت راابتدا بالا نشان می دهد وبعد ازقبول سرویس ومسافر سوارشدرازدن کرایه کم میشود وفقط این مجموعه ومدیریتش ازجیب راننده بدبخت برای جلب بیشترمشتری وبالابردن درآمدنجومیش مایه می گذارد وبماند که این لحاظ مالی قضیه است دراین مجموعه باگذاشتن برنامه امتیازدهی آن هم درشرایط کنونی که اکثربانوان درماشین روسری خودرامی اندازن ومارانندگان بخاطر عدم توقیف خودرو وجریمه نشدن باکمال احترام موضوع راتوضیح می دهیم ولی اکثراً رعایت که نمی کنن بماند درپایان سفر پایین ترین امتیازراباهمجوربرچسب زدن دروغ به مارانندگان بدبخت می زنن وعملاً مجموعه اسنپ فقط دنبال سودودرآمدخودش هست نه بامسئولین تعاملی می کندبابت این موضوع نه راه کاری برای ما وپیام تذکر برای مسافرمی فرستد خبرگزاری محترم لطفاً این پیام بنده رابه مسئولین برسانید یاحق
پاسخ ها
علی مرادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
کاملا درست میگی چند روزه تو اصفهان اول قیمت رو بالا میزنه وقتی سفر رو قبول کردی یهو قیمت میاد پایین واقعا این کار شون دزدیه
بازم دم اسنپ گرم که سر سامان داد نرخ تاکسی ها و آزانس ها ، وگرنه اینم دست دولت بود معلوم نبود چه بلایی سر مردم میومد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
راننده جز مردم نیست یا فکر میکنی حقوق بگیر دولت هست
سلام وقت بخیر
دقیقا همین هم شده من زمانی که برنامه اسنپ رو روشن میکنم تا اولین درخواست حدود ۲۰ دقیقه باید صبر کنم اون هم نزدیک یک مکان شلوغ این قضیه ب کنار وقتی درخواست داده میشه تا مبدا حدود ۱۱ دقیقه فاصله میزنه ک وقتی قبول میکنیم از طرف مسافر کنسل میشه فردای این کنسلی ما مسدود میشیم بخاطر لغو سفر بیش از حد اینش جالبه که پشتیبانی مثل ربات جواب تکراری میده ، مورد بعدی نظرات مسافر اصلا بررسی نمیشه مثال: من هیچ تخلف رانندگی ندارم و امتیاز رانندکی ایمن بالایی دارم ولی توی امتیاز زده رانندگی پر خطر ک این بر میگرده به اذیت کردن بعضی مسافرا ولی اسنپ دقیقا همون رو لحاظ میکنه و امتیاز بیاد پایین قطعا سفر کمتری نصیبمون میشه ،الانم ک این قانون جدیدو گذاشتن ، از سهمیه بنزین که خبری نیست از کمیسیون کم یا تخفیفی خبری نیست این همه قوانین عجیب غریب ،خب مشخصه ما میریم سمت الباقی تاکسی آنلاینا، ممنون از سایت خوب و پیگیرتون
اسنپ که راننده را بدبخت کرده مخصوصا در شهرستان‌ها. کرایه ها پایین وندادن طرح تشویقی.ولی تپسی هم حق انتخاب راننده رو ازش گرفته
روزی هیچکس دست کسی نیست هرچی که خدابخادهمون میشه
تایمر اسنپ روشی برای ظلم به راننده و اجبار وی
فقط با اعتصاب رانندگان باید جلو به بردگی بردن رانندگان توسط اسنپ گرفته بشه وگرنه هیچ مسئولی دلش بحال راننده نمیسوزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
سلام دورود خدا لعنت کنه اسنپ را داداشم اینا همش حرفه اگه رانندها باهم بودند بخدا قسم نابود میشد اسنپ اما حیف
دقیقا
با سلام، من راننده اسنپ وانت هستم، اولا بنزین بهم نمیده، تانیا کرایه را پایین میزنه چون تعدادی سفر تشویقی میده که مجبور بشم کرایه پایین را قبول کنم، وثالثا اسنپ علاوه بر کرایه حمل کالا 20 درصد کم میکنه، بماند در سفرهایی که راننده باید بار را از ماشین تا محل مورد نظر مشتری است را باید کول کنه از اون هم 20 درصد کم میکنه، انصاف کجاس عدالت کجاس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
من خودم رانندم ولی میگم راننده جماعت هرچی سرش بیاد حقشه چونکه اسنپ و امثال اسنپ رو راننده ها میسازن اگر از روز اول برا خودمون ارزش قائل بودیم و با هر نرخی سفرقبول نمی‌کردیم به اینجا نمی‌رسید تو تمام دنیا تاکسی اینترنتی برای راحتی مسافر برای خدمات گرفتن نه برای کرایه کمتر
سلام واقعا اسنپ هرکاری بخوادسر رانندها درمی اره آن از کمسیون گرفتن ۱۸الی ۲۰ درصدش اینم از تنبیهش مسولین بداد رانندها برسن رانندها چه گناهی کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
مسئولین خواب هستند ای کاش بکی می‌آمد کمک رانندها این شورای رقابت که کاری نکرد بزار پیامم بخونند
یکی از مشکلات بزرگ اسنپ نبود نظارت بر رفتار رانندگان است دیروز برای مسیر قلهک به میدان امام از اسنپ موتور گرفتم چنان دیوانه وار رانندگی کرد که وسط اتوبان پیاده شدم و مجبور شدم نیم ساعت از کنار اتوبان مدرس که خیلی هم برای عابر خطرناک است پیاده بروم تا به مترو برسم و مطمِین هستم قبل از من تعداد زیادی از رانندگی طرف شاکی بودند ولی عملا هیچ اتفاقی نیفتاده و طرف هم چنان با جان مردم بازی می کند چون این وسط شرکت است که سود می کند . در ضمن خودم موتور دارم می دانم رانندگی بد یعنی چه و رانندگی منجر به تصادف کدام است.
من ازتابناک عزیز،تشکرمیکنم که بفکر مارانندگان اینترنتی هست...اما به عنوان راننده اسنپ،خدمتتون میگم ضرربیشترمتوجه خوداسنپ شده،چون ازوقتی این قانون تعدادمشخص ارسال درخواست سفرروگذاشته،من وخیلی ارهمکاران به علت مناسب نبودن بعضا درخواست های اسنپ،با تپسی کارمیکنیم.درحقیقت بااین قانون مارو هول دادن به سمت رقیب!تپسی هم بدون شرط گذاشتن هرتعدادسرویس رومیفرسته تاراننده مناسبش رو پیداکنه وقبول کنه...اسنپ به خودش ضرررسونده.مگررانندگانی که فقط اسنپ دارن براشون این قانون سخت کرده کار رو...وگرنه تپسی مسافرزیاد داره ...راننده منتظرنمیشه که اسنپ مجبورش کنه درخواست هاش روحتما هرجاهرقیمتی هرترافیکی روقبول کنه...تپسی الان دست کمی ازاسنپ نداره.درضمن بنزین هامون روهم ۶ماه شدنریختن.لطفاتوفکرمون باشید.ممنون
چراهیچ کس پیگیری نمیکنه اسنپ راننده نداره بلکه برده داری میکنه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
دوباره بر گردید آژانس این برده داری خون خوار ول کنید
به درک میریم اژانس کرایه هاش هم خیلی بالاتر و بصرفه تر است
درسته .الان درخواست سفرهایی که برام میومد را قطع کردن و 50تادرخواست میاد اونم یکی یکی وتازه تامیخوای جزییات سفر راببینی زوداز صفحه میره .تیکت زدم مشکل را گفتم میگن چون کم درخواست میگیری کم شده یعنی زوریه.ازطرقی میگن ده میافر بگن کولر زدی براشون کمیسیون برات نصف میشه.الان سه ماهه 9صبح کولر روشنه تا اخرشب فکرکنم هنوز ده نا نشده .کمیسیون هم که دیگه هیچ انوقت طلبکارم هستن.جایزه طرح تشویقی که امروز فردا بدن دیگه کتر نمیکنم .درد و بلای تپسی تو سرشون بخوره
درخواست ما راننده ها بررسی و جلگیری از اینگونه رفتارها است چون اسنپ کمسیون خود را برمیدارد نیازی به تنبیه راننده نیست
متاسفانه این دوشرکت هم از لحاظ انحصار طلبی شده اند مثل دوشرکت خودرو ساز که همه جوره به مردم اعم از راننده ومسافر اجحاف وظلم میکنند وکسی هم جلودارشان نیست. فقط یک راه وجود داره برای جلو گیری از این همه ظلم وانحصار طلبی واون هم شکستن این انحصار توسط دولت بواسطه مجوز به رقبای جدیدی در این عرصه هست وملزم کردن شرکتهایی از این دست در سهامدار کردن رانندگانشان در شرکت از جهت خدماتی که راننده داره میده. بدون اینکه این قبیل شرکتها حتی یک ریال در زمینه راننده وماشین سرمایه گذاری کنند
اسنپ بزرگترین ظلم رو به اژانسها نکرد به مردم کرد قبل اسنپ کسی برای آژانس اینقدر معطل میشد؟دو روز پیش یک اسنپ خواستم یک ساعت و نیم کسی قبول نکرد اونم با کرایه بالا آخر سر اومدم کنار خیابون ماشین گرفتم .یادمه قدیم یک روز تاکسی تلفنی محل ماشین نداشت و با موافقت خودم یک ربع بعد ماشین فرستاد روز بعد کلی ازم عذرخواهی میکرد حالا اینقدر افتضاح شده کسی هم به کتفش هم نیست فقط میخواستن پنجاه شصت هزار تا آژانس رو بیمار کنن
آقا جان اسنپ یعنی استثمار..!
قرار بود پول بنزین را بدن چی شد
یعنی اسنپ اینقدر نداره که نمیتونه پول بنزین راننده ها بده بعد که شرکت نفت پرداخت کرد بر داره برا خودش پیشنهاد خوبی دارم میدم مطرح کنید مرسی..
وقتی قوانین در کشور ابکی بوده وقانون گذار قدرت اجرا ندارد،اینگونه میشود هرکسی به راحتی قانون زورمدارانه خود را اجرا میکند،یا بعبارتی مملکت حسینقلی خانی یا هرکی،هرکی
متأسفانه شرکت های تاکسی اینترنتی فقط به فکر کمیسیون خودشون هستن ....موتورسواران در سرما و گرما کف خیابون باید زحمت بکشد تا یه عده به پولهای نجومی برسن ....امروزه اکثرکارها توسط موتور انجام میشه ولی هیچ کسی به فکر این قشر زحمت کش نیست ....چه از نظر بیمه وچه از نظر امکانات رفاهی .......واقعا تصور کنید اگر فقط یک روز موتوری ها کار نکنن ببینید چه اتفاقی برای شهر رخ میده و نود درصد از کارها زمین میمونه و همین شرکتها که ازبغل این افراد به پولهای نجومی رسیدن به مشکل میخورن .....خلاصه توکشور ما ضعیف کشی حرف اول رو میزنم
کلا اسنپ وتپسی دوتا ازدلال هستند پدرماشین مردم را درمی اورند وسودبرای خودشان هرچه راننده هستند از روی ناچاری امدن کار میکنند درحین رانندگی جریمه میشی وهم ۳ماه بعد خودروت ببین چه شده کوچه های خراب وخبابان خراب واون دوتا یایک نرم افراز شما راخریدن
درسته این اتفاق برا من هم افتاده.تازه یه چیز جالب دیگه از اجبار اسنپ بگم که تو این مطلب نبود.من از هیچ اپلیکیشن دیگه ای استفاده نمیکنم ولی این شرایط تهدید واجبار محدودیت درخواست برام اجرا میشه چرا چون امتیازی که مسافر بهم میده بخاطر گرمای هوا کم شده با وجود روشن بودن کولر در تمام سفرها.ای کاش از این تهدیدات وتنبیه ها برا مسافر هم میذاشت تا اینقدر حق راننده بدبخت پایمال نشه
۷ سال با اسنپ کار میکنم
۲ سال قبل بعد از انجام سفر .
سفر جدید را انتخاب کردم و در حین رفتن دنبال مسافر. داخل اتوبان بابایی با ماشین لیپورتج با ۱۸۰ کیلومتر سرعت از پشت کوبید به من و ۶ رو بیمارستان شهدا تجریش کما بودم . ماشینم اسقاط شد و خودم داغون .مقصر راننده اسپورتیج.
تا الان هم مداوایم ادامه دارد
اسنپ اصلن نگفت چه مرگت شد . با اینکه خبر داشتند و خانواده ام از طریق پشتیبانی از تصادفم خبر دار شدند
اسنپ اصلن نپرسید که زنده ماندم یا کور ب گور شدم .
تمام اسناد و مدارکم موجود هستش
بیچاره راننده های اینترنتی که دستشون ب هیچ جا بند نیست
و از سر اجبار و بدبختی تن به ذلت میدهند ‌
فریاد رسی نیست
همه حق و خسابشونو از کمیسیون بالای تاکسی های. اینترنتی میگیرند برای همینه
راننده فریاد رسی نداره
عمر و زحدگیتون رو تو اسنپ حدر می دید پنج سال عمرم حدر رفت برای هیچی پیرم درومد الان کار لوله کشی می کنم هم درامدم بیشتره احترامم سر جاشه اعصابمم راحته از کارمم لذت می برم
نمیدونم چرا نظارتی بر اسنپ نمیشه همش به ضرر راننده کار میکنه دولت هم که هیچ دخالتی نداره
برده داری مدرن دقیقاً مصداق رفتار اسنپ با رانندست ،ومتاسفانه هیچ ارگانی هم پیگیری نمیکنه
تمنا دارم دیدگاهی ارسال کردم رو منتشر کنید
شاید کسی حرف منو بشنود .
۷ سال با اسنپ کار میکنم
۲ سال قبل بعد از انجام سفر .
سفر جدید را انتخاب کردم و در حین رفتن دنبال مسافر. داخل اتوبان بابایی راننده ای با ماشین اسپورتج با ۱۸۰ کیلومتر سرعت از پشت کوبید به من و ۶ رو بیمارستان شهدا تجریش کما بودم . ماشینم اسقاط شد و خودم داغون ..
۱۰۰ درصد مقصر راننده اسپورتیج.
تا الان هم مداوایم ادامه دارد
اسنپ اصلن نگفت چه مرگت شد . با اینکه خبر داشتند و خانواده ام از طریق پشتیبانی از تصادفم خبر دار شدند . چونکه در حال انجام ماموریت برای انجام سفر بودم
اسنپ اصلن نپرسید که زنده ماندم یا کور ب گور شدم .
تمام اسناد و مدارکم موجود هستش
بیچاره راننده های اینترنتی که دستشون ب هیچ جا بند نیست
و از سر اجبار و بدبختی با کرایه های پایین و کمیسیون ۲۰ درصد فعالیت میکنند.
فریاد رسی نیست
خیلی ها سهم دارند از کمیسیون بالای تاکسی های. اینترنتی و سفره ای چربی پهن شده برایشان و حسابی در آمد دارند و به هیچ جایی هم حساب پس نمیدن .

بیچاره راننده که فریاد رسی نداره
قیمت ها خیلی کمه و با محدود کردن سفر باعث ضرر رانندگان خود شده حتما نهاد های مربوطه وارد عمل شوند
جلو اسنپ رو بگیرید
ازدیگرکلاهبرداری های اسنپ درانسپ کارفیکس خریدانجام میدی.که فروشنده ان کالا راندارد.پول شما بالای یکماه بعدباچندبارپیگیری انهم درکیف پول شارژ میشه.که باید حتما خریدانجام بدی
اسنپ ذاتأ یک کلاهبردار هست چرا که اینها جزئی از تخلفاتش هست که سایت محترمتان عنوان کرد لطفاً در مورد طرح‌های تشویقی نیز که همه دروغ هست نیز تحقیق کنید بنا به دلایلی نامعلوم و نا مفهوم که با انجام طرح تشویقی و انجام سفرها به راننده تعلق نمی‌گیرد که هیچ کس و مسئولی پاسخ گوی این تخلف نمی باشد
راننده از مبدا و مقصد مسافر تا حدود ۷۵%بی اطلاع است مثلا در آدرس دهی اسنپ فقط به بعضی از مسیر اشاره میکند دقیقا تا رسیدن به مبدا از مصافت مسیر کم اطلاع و تا رسیدن به مقصد نیز بی اطلاع از مصافت هستی زمانی که مسافر را سوار کردی و لوکیشن دادی تازه میفهمی که این کرایه نسبت به سفر صفر و دیگر هیچ راهی نداری و گاهی اسنپ تا ۲۰%کمیسیون بر میدارد شب که خسته و کشته به خانه آمدی میبینی کاملا نوکر بی مزد و مواجب امپراتوری اسنپ بوده ای و عملا چیزی در کیسه نیست ،و بیشتر مسافرها اگر با تاکسی عبوری بخواهن سفر کنند چتدین برا بر اسنپ پول میدهند ولی انگار راننده اسنپ نوکر مدرشان است لعنت بر امپراتوری اسنپ
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
اسنپ کلا بردار برده دار زمانی که طرح تشویقی میده مبلغ کرایه ها رو میاره پایین یعنی عملا به شعور راننده
توهین میکنه یعنی در واقع راننده سر کار گذاشته
اسنپ تپسی ودیگر اپلیکیشنهای تاکسی اینترنتی مساوی است با برده داری نوین
مگر شرکت اسنپ رانندگان و خود روهایشان را خریده یا خودرو را به راننده اجاره داده حق انتخاب سفر حق مسلم راننده است و شرکت اسنپ یا شرکتهای دیگر کمسیون سفر حدود ۲۰ درصد از در آمد رانندگان را کسر مینمایند در حال حاضر اژانسهای تاکسی تلفنی در محل که قبل تز این شرکتهای اینترنتی بودن همان کمسیون اسنپ را میگیرن در حالی که کرایه آژانس دو برابر اسنپ است و کرایهای اسنپ فوق العاده ارزان است و گاها از کرایه تاکسی اتوبوس هم کمتر است شرکت اسنپ به خاطر اینکه مسافر بیشتری جذب کند کرایها را پایین اورده و کمسیونهای بیشتری دریافت میکند به همین دلیل راننده حق انتخاب سفر را دارد کرایه غرب به شرق را نهایتا ۸۰ هزار تومن با دوساعت ترافیک بارها مشاهده شده است که در نظر بگیریم ساعتی ۴۰ هزار تومن الی ۵۰ هزار تومن میشود در حالی که مسافر کشی در خیابان بدون کمسیون دادن ساعتی ۱۲۰ هزار تومن درآمد دارد هر وقت شرکت کرایها را بر مبنای تورم اضافه نمود آنوقت صحبت از حق امتیاز سفر نماید ضمن اینکه چندین ماه است بر حسب پیمایش کیلومتر هر ۱۰۰ کیلومتر سفر سهمیه ۸ لیتر بنزین هیچ بنزینی برای رانندگان واریز نشده بای بای اسنپ
خدالعنتشون کنه بااین قانونی که گذاشتن شایدمن نخام بین این سفرهای مزخرفت یکی راانتخاب کنم خب!!!بااین کارفقط باعث میشی بیشتراست برنامه تپسی وبقیه بریم اتفاقا تپسی این روزابهترم شد
سلام راننده اسنپ دراصفهانم یه مسیرومیزنه ۵۰هزاروقتی قبول نمیکنی دوباره به جای اضافه شدن همون مسیرمیشه۴۷تومن یه چیپس بزرگ فلفلی شده۴۶هزارتومن وقتی اینطوری پیش بره ونشه کارکنی اسنپ تعطیل خواهدشدانشاا
بهترین کار یک درخواست افزایش شرکتهای رقیب ایجاد رقابت وجلوگیری از انحصار
۲تحریم اسنپ
بنده ۶ماه است که تحریمش کردم
سلام اسنپ در شهرستانها ۲۰درصدکمیسیون میگیره وباعث ظلم و ایجاد درآمدبسیار کم راننده میشه تشویقی ها قطع کرده بنزین نمیده وبه اعتراض راننده هیچ توجهی نمیکنه اسنپ ستمگر حق خور و بسیار ظالم شده
درسته تعدادرخواستارومحدودکردن بعد۱۲۰درخواست ب مدت ۵دقیقه درخواست ارسال نمیشه!کافیه به اشتباه سفریولغوکنی فوری بمبلغ ۱۵۰۰تومن جریمه ازحسابت کم میکنن...کیمسیونم ک دیگه نگم براتون خلاصه حمالیشومامیکنیم سودتوجیب ایناست!امان ازاجبارودست خالی
سلام بخدا اسنپ داره خدایی میکنه اسنپ داره تو ایران بجای مقامات کشور حکومت میکنه اسنپ شده انگلیس و رانندگان شده اند برده او اسنپ کاملا داره از وضعیت بد اقتصادی رانندگان سو استفاده میکنه قشنگ داره زور میگه و هرروز یه قانون از خودش درمیاره بعضی وقتا فک میکنم نکنه اسنپ ماشین به من داده و یا به من حقوق ماهیانه میده و یا تسهیلات میده من خبر ندارم!؟ اسنپ یادش رفته که این راننده است که تو خط مقدم با دست خالی میجنگه و براش نان میاره
با بابا سلام‌ من که استخدام شما نیستم که حمل مسافر را برای من محدود میکنید من حق دارممسیر مسافر را خودم انتخاب کنم با این وضع بنزین و اصطهلاک چرا تعداد مسافر را محدود میکنید این ظلم نیست چند نفر را نشانده اید پشت کامپیوتر و کاری دلتان میخواهد میکنید برای من تعداد تایین میکنید و ابلاغ میکنید اگه تا شب یه مسافر حمل نکنید دیگر به شما مسافر داده نمیشود این ظلم است این چه قانونیه که به شما اجازه میدهد هر طور دلتان میخواهد با ما کابران رفتار کتید تجدید نظر بفرمایید و همه مشکلات را در نظر بگیرید .
کرایه های اسنپ به حدی پایینه اصلا نمیصرفه اونوقت خجالت نمیکشن اونوقت درخواست ها کم میکنن
من خودم راننده اسنپ بودم که اسنپ به این دلیل حسابمو بست اولش تعداد درخواستا کم شد بعد که اعتراض کردم گفتن شما داری برای اینکه حقت و میگی داره به ما بر میخوره بعد حسابمو غیرفعال کردن من اول متاسفم برای خودم که چندین ماه از وقت گرانبهامو در اسنپ به بردگی هدر دادم اینم جای تشکرشون بعد متاسفم برای شورای رقابت که مثل اینکه براش این قشر از جامعه اهمیت نداره لطفا کامنت بزارید مسئولین ببینن
من اسنپ موتوری کار میکنم برای مثال سرویس میاد اسنپ دارو مسافتی که خود آدم بره یا ماشین خطی دارو بگیره برگرده میشه مثلا ۳۰ هزار تومن اسنپ همینو میزنه ۶۵۰۰ معلومه که عمدی هست من خودم نمیگیرم سرویس اسنپ فود دارو یا سوپر مارکت رو برا همین سرویس های دیگه خیلی کم برام میاد بالا ،،،، بعدش ..دیگه اشون اینه که همون سرویس کم رو هم تا میخوای انتخاب کنی میزنه شخص دیگری پذیرفت بعد یه بار خاموش روشن کردن همون سرویس دوباره میاد بالا
شرکتهای اینترنتی تو شهرهای کوچیک باعدم پایبندی به اصول رقابت سالم وعادلانه خیلی از رانندگان آژانس های تلفنی بیکارکرده اندوعملاًآژانس های که بالایه ۲۹سال سابقه کاردارندوضررده کرده اند
بنظرم اسنپ وتپسی یه مدیرای بیشرفی دارن که من جای دولت بودم جمع شون میکردم یا زیر نظر دولت کارن بکنند تا هم راننده و هم دولت سود بکنند
خیلی خیلی ظالمه اسنپ کرایه ها خودش پایینه ۲۰٪هم پوسانت کم میکنه از هر کرایه
بسیار متاسفیم.که درشرایط کنونی جامعه برای درتمدازتاکسی اینترنتی.تن به تمام اجبارهاباشیم.چون قانونی هم نیست که حمایت کند
با سلام تمامی تاکسیهای اینترنتی علی الخصوص اسنپ و تپسی فقط در فکر منافع خودشون هستن والسلام
من برده استپ نیستم و هیچ تحقیری را قبول نخواهم کرد اسنپ نبود یکی دیگه تا دلت بخواد هست
آقا ما باید در مورد استپ به کی شکایت کنیم هر شرایط را برای ما سخت تر می‌کنه هم کرایه ها پائینه هم هر روز یه مکافات جدید داریم اول 150درخواست قبول نمی‌کردیم 5دقیقه سفر نمی‌داد بعد 120سفر 5دقیقه سفر نمی‌داد حالا کرده50 سفر 5دقیقه سفر نامیده تازه اگه 25سفر اولو قبول نمی سفر های ارزونتر میده بعد هم از 50سفر 25تاش تا مبدا 10الی12دقیقه رانندگی زمان می‌بره توروخدا یه مرجعی به داد ما برسه من نمی‌دونم به کی شکایت کنم با این کار دارم خرج زندگیمو بدم
با سلام و عرض ادب و احترام?
بنده نیز راننده اسنپ هستم و بسیار از این کارهای مسئولین اسنپ ناراحت هستم لطفا صدای اعتراض ما را به گوش مسئولین مربوطه برسانید تا با آنها برخورد کنند و جلوی آنها را بگیرند از مطلب بسیار عالی که نوشته بودید بسیار سپاسگزارم??
فهمیدن قشر کارمند از شغلش کناره گیری می‌کند و رو می آورد به رانندگی اسنپ بخاطر همین می خوان جلوی استعفای کارکنان را بگیرند.
اسنپ در حال پکیدن هست،داره تیشه به ریشه خودش میزنه،وقتی منه راننده حق انتخاب سفر رو نداشته باشم، دیگه کار نمیکنم مجبور که نیستم، ماشین از خودم وقت زمان از خودم بعد تو تاکسی اینترنتی برام تایین کنی که کجا برم کی برم؟وایستا تا بیام،
خدا تپسی رو آزمون نگیره
هرجا سخن از بی اعتمادی است نام اسنپ درخشان است، اما چون چاره ای برای مردم کم دارد نیست کاملا اسنپ سو استفاده می‌کند و هیچ کس پاسخگوی شکایت رانندگان از اسنپ نیست. لطفا مسئولین گوش شنوا داشته باشند اسنپ خیلی ظالمانه با راننده برخورد میکند
اسنپ جدیدا سهمیه بنزین روبالا میکشه
کاری نداره که ی خط وگوشی دیگه اضافه کنید موضوع حل میشه
پاسخ ها
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
!انیشتنین ماشین هم لازمه که به خط و گوشی دومت اضافه کنی.
هفت ماهه که اسنپ سهمیه بنزین مارو قطع کرده.درحالیکه روزبروز درآمدش بالاتر میره ،حذف سهمیه بنزین ظلم آشکار در حق راننده هاست. نمیدونم مقصر چه کسیه؟اما هرکی که هست،نفرین و لعنت راننده ها پشتش هست و خواهد بود.
باسلام واقعا چه کسی مقصر هست جز مارانندگان اسنپ که عین ... سرمان راانداختیم پایین و هرچه قوانینی اسنپ دلش میخواهد اجرامیکند کرایه های پایینوکمیسیون بالا و اخیرا هم که سفرهای شمارشی که اگر سفری را قبول نکنی تاپنج دقیقه سفری ارسال نمیشود حالا نگاه نمیکند که این سفر فاصله اش مثلا ازآزادی تا آذری باشد یا اسلامشهر راننده باید قبول کند واگر نکند رفته ،رفته تعداد ارسالی بصفر میرسد و عدم ارسال سفر ، من خودم یکماه هست که اسنپ روکنار گذاشتم ولااقل میدانم که مفت حمالی نمیکنم برای مردم و مفت خورهای اسنپ
خداوکیلی کرایه‌ها چه سواری وچه وانت یعنی اسنپ باکس واقعا خیلی پایین وکم است مخصوصا در مورد لوازم یدکی خودرو و قطعات واکنون هم که بنزین هم اضافه شده و رانندگان ساعتها بایددرصفهای طویل جایگاه‌ها درنوبت بایستند
اسنپ فقط فکر جیب خودشه اگر راست میگه مبلغ کمسیونهارو بیارن پایین
باسلام نگران نباشید رانندگان بخوبی هرتهدیدی رو با فرصت تبدیل می کنند بعنوان مثال برای اینکه مورد اصابت محدوده خط قرمز اسنپ واقع نشوم بصورت رندم خاموش وروشن کرده درصورت وجود قیمت‌های منصفانه سفر را قبول میکنم با کولر روشن انجام می دهم و صورتی که قیمت‌ها حداقل هزینه خودرو مرا پوشش ندهد خاموش ودر دقایقی بعد مراجعه میکنم مسافر خود در منصفانه کردن منطقی کردن صاحب نظر است می‌تواند لغو کند بدون پرداخت هزینه وعجله دارم بزند یا دقایقی بعد امتحان کند تنها فایده تاکسی اینترنتی رضایت طرفین است تنبیه جای برای اعراب ندارد بنظرم اسنپ می‌خواهد رانندگان فعال با فرصت طلب تفکیک وازمیزان خودرو آماده بکار واقعی مطلع وقیمت گذاری صحیح انجام دهد.وگرنه تنبیه که در فضای اینترنتی موجودیت پیدا نمی کند بفرض چنین تصمیمی.متشکرم
سلام احسنت. دقیقا حرف دل ما رو زدی. هر روز دارن راننده های اسنپو محدودتر میکنن. و حق انتخابو ازشون میگرن. میخان این دوزار، ده شایی هم گیرشون نیاد.
چیز مهمی نیست اسنپ مال خود اقا زاده ها یادارگانهاست صد سال سیاه هم استفاده نمیکنم دولت بایستی امتیاز اینجور سیتم هترو لغو میکرد و برای نفع همگانی به سازمان تاکسی رانیخدمات دربستی رو میداد
منم راننده اسنپ هستم و چندین بار بعلت عدم قبول سفر دور از من تنبیه شدم و ساعاتی سفر دریافت نکردم.حتی از پنج ستاره تنزل کردم و همچنان ادامه دارد.حتی بعلت شکایت یک مسافر بدون عذر موجه شکایت چندین روز تعلیق واز اسنپ بیرون بودم.تشکر
من خودم راننده اسنپم ولی واقعا اسنپ آخر ظلم در حق راننده داره اجرا میکنه حیف که با هم همبستگی نداریم اسنپ تحریم کنیم تا یاد بگیره هرچی داره از ما راننده هاس بیاید وجدانن یمدت اسنپ تحریم کنیم حداقل برا تپسی یا ماکسیم یا حتی مسیری کار کنیم
رفقا یکم انصاف هم خوب چیزیه وقتی خوب کار میکنیم. جایزه خوب هم میگیریم .اونموقع ساکتیم. نیمه پر رو هم ببینیم ..
اسنپ خودش یک مافیا شده چطور شرکت‌های دیگر نمی‌توانند اجازه کار پیدا کنند که جلوی ظلم وانحصار اسنپ گرفته شود مگر فقط از آسمان اسنپ افتاده که بقیه شرکت‌ها رشد نمیکنند
مارانندگان اگه نباشیم اسنپ پوچ
من که یک‌ماهه ده تا سرویس نرفتم
اینایی هم که رفتم تو مسیری بوده که خودم کار داشتم میرفتم
کرایه ها هم خیلی مزخرف شده
شبیه کتاب طنز
منم میدونم اسنپ دزد بزرگه. ولی چرا از بالا جلوش رو نمیگیرن. چرا تونستن عادل فردوسی پور رو بردارن. یا خیلیا دیگه ولی این زالو صفت یعنی اسنپ رو جمع نمیکنن
با سلام ،وقتی تعداد زیادی راننده با ماشین خارجی برای تفریح و دختر بازی رو ثبت نام میکنن دیگه تمام این حرفاتون به در بسته میخوره وسلام...
چه این رو روغن بگیری یا پشت نون تازه حال حس خودمو مدتی کلا تحولاتی روخ داده مردم بله کپک کله تو برفه ما ماشین نو جدید و زمین تمام فول امکانات حتی کتابخانه و ابرو زمستون قطره ای نمونه برتی وقت خواب اسنپ کار میکنم و شیش
قسمت فک دستت بشکنه درصد پول زدی حکم ما اینه خوب باش خوبیم تا راحت به سرگرمی اسنپ رنگ جلا بدیم مسافرت خوش به مسافر سودش به شما ماییم بالا میبریتون حلال حرمی بگن خون مونه سرمه ای نبوده پس دورست طا کن نفس ایرونی کن از جای نامردان خبری نمیزاریم
جمعه شب هفته پیش ترافیک فوق سنگین برون جاده ای بود که از صومعه سرا به انزلی ساعت۱۱ شب سفر۱۹۳۵۰۰ خورد زمانی که با هزار عذاب رسیدم و‌پایان سفر زدم ۱۵۰۰۰ فقط برای من و خرج ماشین شد یعنی ۲۵درصد شرکت برداشت و باچه عذابی اومدم خدا میدونه، متاسفانه اسنپ و تپسی خیلی خطاها دارند ولی کسی نیست که بهسون تذکر بده چون دیوار ما راننده ها خیلی کوتاهه
من وانت دارم واسنپ کارمیکردم بلایی سرم اومده بودداشتم دیوانه میشدم ولی ازوقتی رفتم داخل باربری درآمدم۲برابرشده واستحلاک ماشین نصف شده وخداراشکرهمیشه مقداری پس اندازهم دارم مرگ براسنپ
سلام من یه طرح تشویقی داشتم به دلیل نیاز مالی چند روز صبح تا شب یکسره کار میکردم و طرحو کامل کردم در این بین یکی دوتا مسافر تکراری رفتو برگشت داشتم خلاصه به همین دلیل پاداش طرح تشویقی برام واریز نکردن از خدا میخوام این پولهایی که به ناحق میبرن بدن مریضی خودشونو زنو بچه شون
سلام
قدر مسلم اینکه اسنپ بی نظم و بی حساب و کتاب شده،سو استفاده میکنه،هیچ پاسخگویی هم نمی کنه،گردنش کلفت شده،همه این سروصداها هم بی نتیجه است،چون کسی رسیدگی نمکنه،پاداش آدم رو هم پرداخت نمیکنه،و خیلی راحت میخوره،بی انظباطی و بی صاحبی حاکم شده،الان هم مسئولان این شرکت که معلوم نیست کی و کجا هستند ،این پیامها رو میخوانند و می خندند،چون هیچ نظارتی نیست،و معلوم نیست متولی کنترل و نظارت اسنپ کیست،چون اینجا ایران است،مهد بی حساب وکتابی،
باسلام خداییش درد دل تمامی رانندگانی که در ناوگان اسنپ فعالیت دارند درسته عین واقعیته ، شرکتی اومدن دائر کردن به کام خودشون به ضرر راننده بدبخت با کسر۲۰درصد کمیسیون بابت هر سفر اونم با نرخ های پایین بدون درنظر گرفتن استهلاک ماشین با وجود اینکه می‌دونن گرمای جنوب از نیمه دوم فروردین ماه هر سال شروع میشه اونوقت میان تشویق هایی که نگفتش بهتره که صرفاً جنبه توهین به رانندها رو هدف گرفته در نظر میگیرن آخه یکی نیست به اینا بگه بجای این راهکارهای بی پایه و اساس چرا معوقات بنزین رو پیگیری وواریز نمیکنید واقعا متاسفم برا این ناوگان اینترنتی که جز منافع خودشون به فکر چیره دیگه ای نیستن
سلام من خودم راننده اسنپ وتپسی بودم از سال 96 تا پارسال کار میکردم ولی اصلا صرف نمیکنه تنها راه حل برای رهایی از این کار باید این دو شرکت اسنپ وتپسی را باید تحریم کرد تا قدر راننده را بدانند مشکل را خورده رانندگان عزیزوزحمت کش می توانند حل کنند با قبول نکردن درخواست‌ها
من یک مسافرم چند روزه حسابم مسدود شده. تماس گرفتم پشتیبانی گفتند شما ۳ تا سفر داشتی که پرداخت نکردی شمازه سفرها زو گرفتم که مربوط به ماه روزهای گذشته میشد ، رفتم بررسی کردم دیدم اون سفرها پرداخت آنلاین نشد و چون پول همراهم نبود همسرم کارت به کارت میکردبرای راننده و میشه گفت پرداخت نقدی میشد و سفر تمام میشد.
نکته اینکه
۱. مگه میشه بدون پرداخت کرایه، در سیستم پایان سفر ثبت بشه؟
۲. چرا این سفر در سیستم من باز نشون نمیده تا همون موقع و قبل از درخواست جدید بررسی کنم و کار به مسدودی حساب نرسه؟
۳. سفری که مربوط به ۲ ماه پیش میشه رو پشتیبانی نمیکنن و باید مبلغ پرداخت بشه تا بدهی از سیستم حذف بشه.
۴. با اینکه راننده سفر مشخصه و رسید پرداخت کارتی هزینه سفر رو هم دارم پشتیبانی کاری نمیتونه بکنه و عین مبلغ باید در حساب شارژ و مسدود باشه تا حسابم فعال بشه.
۵. هیچ مرجعی برای شکایات در نظر گرفته نشده
و ....
این هم داستان یک مسافر ناراضی
با عرض سلام به همگی ، من شخصا دقیقا ۸۰ روز که اسنپ رو گذاشتم کنار و افتخار هم میکنم . من دونه به دونه حرفهای دوستان عزیز رو خوندم ، مقصر اول این مسائل خوده راننده هسته و سه قشر بی انصافی که دارن کار بقیه رو خراب میکنن ، معلم ، کارمند و بازنشسته . معلم میگه من برای سرگرمی اومدم ، کارمند میگه تو خونه بیکار بودم و بازنشسته میگه دکتر نامرد گفته نباید بیکار باشی . اگه همه فقط دو روز کار نمیکردیم اسنپ میومد در خونتون التماس میکرد که بیا برگرد . دقیقا مثل تپسی . هوای همدیگه رو تو ایم موارد داشته باشیم .
اعتصاب کنین کار نکنین.تا گرون کنن
کرمان کرایهارو خیلی اورده پایین کرایها مال سه سال پیشه
هر چی راهی داره درست کردن این وضعیت اسنپ با کار نکردن همزبان یکساعته هست.# تحریم یک روزه اسنپ
درود بر شما که به فکر راننده های تاکسی اینترنتی هستین اسنپ جدیدٱ خیلی مضخرف شده و خیلی داره به راننده فشار میاره قوانین عجیب و غریب گذاشته که راننده را مجبور به قبول سفر کنه تا مسدود نشه و این اجبار باعث شده برم تپسی و خیلی از اسنپ بهتره خیلی از دوستام بخاطر همین قانون اسنپ روی آوردن به تپسی این دفعه اسنپ داره به خودش ضرر میزنه
به نظرم مردم باید همت کنن ، اسنپ و تپسی و این مسخره بازیا جمع بشه همون آژانس های قدیم راه بیفته .
اینکه چیزی نیست جدیدا اگه لغو زیاد حتی از سمت مسافر هم داشته باشی حساب کاربر تو مسدود موقت میکنه حتی اگه بعد لغو برات پیام اغو محاز بیاد یعنی واقعا..........
بابا خدا تونو شکر کنید دارید تو اسنپ خوب در میارین شما همیشه ناله میکنید اسنپ دیگه براتون چیکار کنه روزی یه تومان همه تو اسنپ در میارین اگه خوب نیست کار نکن عزیز من
با سلامشرکت اسنپ بنده را از ده سال پیش بخاطر یک مشکل کوچک بلاک کرده وباوجود مراجعات مکرر جوابی به م ن نمی‌دیدن .یه جوری رفتار میکنن مثل اینکه راننده نوکرشونه
ما ایرانی‌ها متاسفانه دلالت رو قبول میکنیم کار برای اسنپ خیانت راننده ها همه باهم در یک روز کنسلی بزنند
راننده اسنپ شده راننده مفتی مجانی اتباع افغانی یک مشت دختر خانم کوچه ای بیکار و یک مشت مسافر داغون مشکل دار مفت مجانی باید با کرایه یک سوم قیمتی جابجا شون کنی کفش پاشون هم لیس بزنی کرایه بردن به عهد بوق تپسی اسنپ دوتا دارن سو استفاده میکنند . تا عجله دارم مسافر نزنه کرایه دوبل نشه سفر قبول نکنید مرد باشید نزارید بازیچه بشید واسه اینها بخدا خودتون ظلم میکنید غرور داشته باشید
اسنپ و پاک کنید یکی نیس جواب اینا بدن یا باید شورش اعتراص کنن بسه دیگه نوکرت نیستیم که همه تپسی راضی هستند استپ کلاهبردار
کاش راننده ها یه اتحادیه داشتند و همهذمتجد بودن علیه این شرکت تمامیت خواه، کاش یه محذوذیتی برا ظلم این استارتاپ می‌بود خودش قانونگذار خودش مجری قانون، گاش برکزذه به دوران پیک شهر و آژانس های محلی و رابطه محذوذ
سلام دوستان و همکاران اینترنتی اگر وجدان دارید به خاطر خوانوادهایتان بیایید اسنپ را تحریم کنیم
از قدیم آژانسهای تاکسی با ۳۰-۴۰تا راننده !!با هزینه اجاره مغازه و حقوق رزروشن و پول اب وبرق و.... بیست در صد کمیسیون میگرفتند
حالا اسنپ با میلیونها راننده از سراسر کشور با دوتا سختمان و....بیست درصدکمیسیون میگیره هیچ سرمایه ای هم ندارهاین واقعا بی انصافیه ده درصد هم زیاده
قیمتهای پائین درخواستها یه طرف محدودیت سفر داخل کلان شهری مثل اصفهان شده پنجاه سفر آخه این چه حقه کثیفیه.
۹۹ درصد درخواستها قیمت سال گذشته است مگه تو این کشور زندگی نمیکنید خبر از تورم‌ ندارید؟!!!
اسنپ هیچ گونه تعهد اخلاقی ندارن وقتی که اینجور در تخریب شرکت رقیب عمل می‌کنه هیچ با خودتون فکر کردین چرا دوتا شرکت رقیب چطور اسنپ این همه پیشرفت کرد اما تپسی نه ؟هرچند تپسی هم علیه السلام نیست !لاکن اسنپ با کمال پر رویی دست در جیب راننده ومسافر می‌کنه ومن شاهد این مدعا بودم وبا وجود پیگیری هیچ نتیجه ای حاصل نشداسنپ می‌دونه که هیچ کس برای ده هزا رتومان پیگیری شکایت حقوقی نمیکنه پس به کار خودش ادامه میده !از دیگر اغلب های اسنپ اینکه راننده یک سفر مثلاً ۵۰هزار تومن رو قبول می‌کنه اما تا زمان سوار شدن وتایید راننده مبلغکرایه سفر در اپ راننده موجود نیست با تأیید سوار شدن مسافر کرایه به ۴۵هزار تومان کاهش پیدا می‌کنه با وجود پیگیری اسنپ ادعا می‌کنه مدرکی داری که گرفتن تصویر صفحه در اون شرایط غیر ممکنه به فرض گرفتن عکس هم باز اسنپ حاضر به قبول نیست !این دو شرکت هیچ گونه تعهد اخلاقی ندارند همه چی شون بر اساس پول هست !فقط پول وخط قرمزی هم ندارند !
جالبه که کسی پیگیر نیست الحمدالله چه کسی وچطور به اینا اجازه میده که حق مردم رو پایمال کنند دادستان مملکت باید از این حضرات بازخواست بکنه مصداق بارز ظلم به مسلمانها هست کار این دیوصفتان(اسنپ وتپسی)
شهری که من کار میکنم به خاطر بی کاری تعداد زیادی ماشین تو اسنپ آمده.همین باعث شده کرایه ها حدود ۳۰ درصد کمتر از ماهای پیش باشه.تصور کنید هزینه های زندگی هر روز میره بالا.درامد راننده میاد پایین....جالبه....اسنپ علاوه بر انحصار طلبی متاسفانه از حساب راننده دزدی هم میکنه که اونم قضاوت با راننده ها.خود من سه با به دلایلی از حسابم مبالغی کم کرده و هیچ جوابی نداده
اسنپ که دیگه شورشو دراورده.اخه نه که کرایه ها منصفانه هست بایدم سریع قبول کنی غیر اسنپم به شرکت دیگه ای فکر نکنی.شرایط راننده اصلا براشون اهمیت نداره.مسافر یه گوشیه منو از تو ماشین عملا دزدید هیچ اقدامی نکردن.
اتفاقا خوبه چون من خودم به طرف تپسی با نرخ های بهتری سوق پیدا کردم متاسفانه مدیران اسنپ آدم های بی شعور ی هستند که فقط به فکر منافع خود ند و راننده بیچاره با این هزینه‌های بالا مجبور به برده داری مدرن هستند
من خودم تنها در مسیر مسافر سوار میکنم این مشگل از ماهایی هست که به قولی عشقی کارمیکنیم و گاهی هم نیازی به این پندر قاز نداریم ولی مشگل برا عده ای که نان اصلیشان اسنپ است درست شده البته این هم از ساست کثیف اسنپ هست
سلام خدمت تمام رانندگان زحمت کش اسب اینا فهمیدن ما راه به جایی نداریم هر بلای که می‌خان سر ما میارن ماهم مجبوریم کار کنیم
تا انحصار نباشه ، ظلم به وجود نمیاد ، اسنپ به کجا وصله ؟
اگه راست میگن که دنبال گرفتن حق مظلوم هستن ، کلی درخواست مجوز تاسیس تاکسی اینترنتی ، داده شده و معطل مانده رو فعال کنند .
کمیسیون اسنپ وحشتناک بالاست ودولت وهیچ نهادی جلوی این ظلم رو نمیگیره وفشار زیادی رو ی راننده میاره
سلام . مشکل اینکه اسنپ و تپسی شغل نیست برای اینکه شما از سر کار برمیگردی خانه خالی نیایی یک مسافر بزنی پول بنزینت در بیاد فقط نه اینکه بعنوان شغل و در امد زندگی بش فکر کنی . در غیر اینصورت برده شرکت اینترنتی هستی و داری پول توجیب اونا میکنی
سلام
اسنپ مقصر نیست، ما رانندگان و سفیران اسنپی مقصر هستیم، که بدلیل، نیاز مالی و وضعیت نابسامان امورات اقتصادی مجبور به همکاری با اینجور مجموعه های مزخرف هستیم، و این همکاری که بدلیل نیاز مالی میباشد باعث شده اسنپ بخاطر درآمد چندین میلیاردی خود که همگی بخاطر زحمات و صرف سرمایه توسط ما سفیران بدست می‌آورد، با ما همچون یک برده رفتار می‌شود و همه امتیازات و احترامات شامل مسافر، حتی در صورت شکایت سفیران از مسافر حق با مسافر میباشد و ما هیچگونه، مرجع داخلی و یا قانونی جهت حل این مشکلات نداریم.
ماشین و هزینه جانبی وقت و انرژی و دریافت کرایه شرکت واحد از ما و خوردن چندین میلیارد کمسیون تقدیمی ما از اسنپ و تپسی
از قدیم گفتن
از ماست که بر ماست
تمام حرفایی که همکاراگفتن درسته من خودم اسنپ کارمیکنن ویه خانم هستم ننی تونم مسیردوربرم واین باعث میشه سفرکمتری بگیرم قیمتها ردهم که همکاراعنوان کردن وهزینه تعنیرهم که سربه فلک هست الان من ازیکشنبه بیکارم واحتنال اینکه دیگه اسنپ کارنکنم زیاده
سلام. دوران برده داری برگشت. قانون که نیست ما فقط خودمون و ماشین ها را نابود میکنیم
داداش من . کاری نداره . ملت همه اسنپ و حذف کند و از سایر پلتفورم ها استفاده کنند ببینیم بدون راننده اسنپ چه غلطی می خواد بکنه . والا اگه همت و همدلی باشه هر انحصاری رو میشه شکست و مردمند که تعیین کننده آینده خودشونند.
باسلام وقت بخیر اسنپ طرح تشویقی گذاشت بعضی رانندگان از آشنایان درخواست ماشین می کنند دوباره لغو می کردند و یا از قبول درخواست خودداری می‌کنند تا درخواست کننده گرینه عجله دارم را فعال کند اینها باعث می شود تا اسنپ این تصمیم را بگیرد
اسنپ بنزین که نمیده هیچ کرایه ها رو هر روز میاره پایینتر ..بعد زنگ میزنی بهشون میگن ناراحتی کار نکن ..هیچ کس هم نیست تو این گرانی قطعات خودرو و کمسیون زیاد اسنپ و کرایه های نامعقول به داد راننده تو این شرایط سخت برسه
از همه زور گویی ها و تهدیدات اسنپ که بگذریم بحث محیط زیست اسنپ با کرایه های خیلی کم از راننده بیگاری می‌کشه و کسایی که تا دیروز سوار خط واحد و مترو میشدن الان مفت دربستی سوار تاکسی میشن به نظرتون با این حجم از ماشین ضربه محکم به محیط زیست و ترافیک شهری نمیزنه؟؟؟؟؟؟اندکی تفکر
اسنپ نگید بگید دزد
راننده رو بسیار محدود کرده انگار برده اونه
مسافر هم وقتی اسنپ میگیره انگار کل ماشین خریده

کرایه ها هم پایین تر از حد قانونی
120 درخواست به من میده 5 دقیقه برنامه را قطع میکنه اسنپ داره ظلم میکنه هیچ نهادی از ما حمایت نمیکنه تپسی از اسنپ بدتر
من اسنپ شهرستان یزد کار میکنم شرایط خیلی بدی داره بنزین نمی دن کرایه ها بالا .سفر رو هم که لعو میکنی تهدید .
اسنپ یک سوئ استفاده کن قهاره دیده اکثرا بیکارند یا با این گرانی مجبورند کاردوم داشته باشند وتپسی هم داره همین کار را می‌کنه حرام خورها
ای کاش یه لیدر پیدا می‌شد یه کمپین تحریم اسنپ راه اندازی میشد شرکت مفت خور
من راننده اسنپ بودم.مثال میزنم.کرایه مسیر رو ده تومن اعلام میکرد.پایان مسیر کرایه دریافتی رو شیش تومن اعلام وحق هیچگونه اعتراضی نداشتی.امدم بیرون و خیلی راحت ماکسیمم رو نصب کردم.این حداقل به کرایه ای که اعلام میکنه پایبنده.چرند تر از اسنپ ندیدم
سلام و عرض خسته نباشید. خدمت اسنپ و تبسی عزیز و رانندگان محترم
باهم جنگ زرگری راه انداختید و مردم را میدانید
مسافر بیچاره تا کلمه عجله دارم را فشارندهد هیچ کدامتان آدم حسابش نمی کنید
پیشنهاد برای حل مشکلات
راننده هایی که در دو اپلیکیشن فعال هستند از دو گوشی مجزا استفاده کنند.
شرکت های محترم با ارائه مشوق های اثر گذار مانند بیمه تامین اجتماعی و بازنشستگی وفاداری راننده ها را نسبت به شرکت افزایش دهند
قطعا در هیچ کجای دنیا یک نفر اجازه ندارد همزمان در دو شرکت رقیب فعالیت نماید
در این بین یکمی هم فقط کمی جیب مردم را ملاحظه کنید.
اسنپ طرح های ظالمانه برای رانندگان اجرا میکند و راننده بیچاره چاره ای جز قبول آن ندارد در این کشور از ظالمان بیشتر حمایت میکنند .
بهترین کار اینه که اسنپ کار نکنیم و ماکسیم فعلا بهتره
رانندگان اسنپ لطفا یک هفته کار نکنیم و اسنپ را حذف کنیم بخدا مشکل حل میشود
راننده های بیچاره هی میگید به تخلفات اسنپ رسیدگی کنید اونی که میخواد رسیدگی کند دستش با اسنپ تو یک کاسه است کمی تفکر هم بعد این همه سال خوبه
این زالو صفتان مثلا میخواهد راننده را نشویق کند ،طرح میزاره اگه درهفته ۱۰ باز خورد مثبت جهت کولر داشته باشی بشرط اینکه یک باز خورد متفی هم نداشته باشی هفته بعدش کمسیون نیم بها میگیری، آخه این کجاش تشویق، اگه مسافر به هر علتی بازخورد منفی بدهد کل طرح از دست راننده خارج میشود، اینها فقط راهی باز میکنن تا از نیاز راننده فقط بهره و سواستفاده وکنند
اصلا بدرد نمیخوره همش ضرره آدم کم عقل میره اسنپ
اسنپ. میاد کرایه ۵۰کیلومتر راه رو میزنم ۵۰تومن خدا وکیلی نمیصرفه. تقصیر ببخشید ی مشت راننده هست ک این سفرها را قبول میکنم.ک باعث میشه دیگران هم متضرر بشن
اسنپ متعلق به سپاهه،والسلام
باسلام وخسته نباشید میخواستم ببینم از شركت اینترنتی سند باد چه خبر که به گفته خودش حامئ ما رانندگان بود لطفاً جوآب بدین
ما رانندگان اسنپ داریم بردگی میکنیم بدون هیچ بیمه وامتیازی که درتمام دنیا به رانندگان میدن جیب این شرکت رو پر میکنیم من که از برج دو اسنپ تحریم کردم
دوستان اینقدر ناراحت نباشید... بخدابهترین راه حل استاد بزرگ میرسلیم هست.. اون بنده خدا207 رو تا لندکروز بالا آورد برای ما ایرانی‌ها. دیگه چی میخوای.. مطمعن باشید بای تلفن اسنپ رو مطیع ما میکنه.. ??
باسلام با نهایت احترام شما راننده ها چرا دارید الکی تز میدید شما به راحتی میتوانید اسنپ رو به زانو دربیارید این همه برنامه سفری در ایران و شهر ها وجود داره وقتی من و شما راننده برا اسنپ کار نکنیم همون مسافر مجبور به استفاده از برنامه سفر دیگری میشه مثل 1828و ماکسیم و1833بشه پس لطفاً به جای نقل نق کردن به فکر زن و بچه خودت باش وامثال اسنپ رو ادب کنید من که خیلی وقت پیش برنامه رو عوض کردم وخداروشکر از برنامه جدید راضی هستم
بهترین راه اعتصاب هست
همه رانندگان اسنپ ازش خارج بشن به برنامه دیگر بروند تا اسنپ مجبور به لغو شرایط اش بشود
سلام
بله واقعا قانون مسخره ای داره و همش به نفع مسافر کار میکنه
مثلا من خودم یه سفر گرفتم و ده دقیقه تو مبدا وایستادم مسافر نیومده و جواب تلفن هم نمیداد وقتی لغو سفر کردم دو هزار تومان جریمه شدم
سه ساعت بعد یه سفر گرفتم و بیست دقیقه تو مبدا بودم که بعد از بیست دقیقه مسافر سفر رو لغو کرد و هرچی تیکت بابت لغو سفر میزنم و با پشتیبانی تماس میگیرم هنوز هم جوابی نگرفتم
با سلام ودرود .اسنپ یعنی استسمار وبردگی قرن جدید لعنت بر تکنولوژی فاسد و.... قدیما یادش بخیر چه صفای ومحبتی بود سر هرکوچه خیابانی یه آژانسی بود لعنت براسنپ .......
بدتر از اسنپ دیگه نیست اما حیف که مجبوریم واسه تامین معیشت خانواده تن به این ذلت بدیم
برای من از دیروز ۵۰ سفر شده و یک سفر نمایش میده.هیچ برنامه ایی هم از شرکتهای دیگه ندارم.اصلا اینجوری نمیشه کار کرد
اسنپ واقعا شورشو درآورده. ازپول بنزین ۶ماهه خبری نیست.کیلومترهای طی شده را تغییر میده.حال بعد از تغییرات باز اونکه خودش ثبت کرده در سر جمع ماهانه حساب می‌کنم حدود صد کیلومتر کمتر محاسبه کرده است.قیمت و زمان رسیدن به مبدأ اولش یه چیزه بعد از قبول کردن سفر یه چیز دیگه است.طرح تشویقی میده میبینن که داری تمام می‌کنی سیستم خطا میده و هیچ کاری ازتو ساخته نیست و کرکره را می‌کشه پایین تا نتونی ادامه بدی.درصورتیکه همون لحظه از همکارانم پرسیدم اونا طرح نداشتند و مشکلی در برنامشون نبود.وبعد اتمام زمان طرح البته ما به فرموده آقایون پشتیبانی دور کاری باید صبور باشیم و روحیه خودمون و از دست ندیم تا مهندسین نصف شب اکانتتو باز کنند.اینم از امکانات پزشکی و لوازم و قطعات و غیره... که اصلاً به درد نمیخوره.رفتم دندون پر کردم سه ماهه نشده تو دهنم شکست و پودر شد.حیف اون چند میلیونی که به اون دندانپزشک البته (دندان زرشک) دادم.از کدوم خوبیش بگم که از دستشون دیونه شدیم.پولتو با هر بهانه ای دیر میزنن.تو تشویقی ها ترفند استفاده می‌کنه تا به دومیش نرسی.سفر میده که مبلغش مثلاً ۲۵ هزار تومان است مسافتی که باید تا به مبدأ برسی خودش از یه سفر ۲۵ هزار تومانی بیشتره.به ما اینهمه فروشگاه تبلیغ نکن برامون اینترنت بده بنزین و بیمه و امکانات حقیقی بدرد بخور بده.هر چقدر بنویسم تمومی ندارم .کم پول پارو کنید.به نارضایتی مردم اهمیت بدین.در عرض یک ماه سه تا کمک فنر و باطری و لنت ترمز جلو و عقب با کاسه هاش وخیلی مسایل وایراد های دیگر سر ماشینم اومده.که در مقابل دریافتی از اسنپ واقعا قابل قیاس نیست. برنامه های اخیرتون هم خیلی مردم را کلافه کرد اون از برنامه شماره ها که هم مسافران و هم رانندگان را ناراضی کرد و این هم از تنبیهات رانندگان .کم کم دارین خودتونو با دست خودتون از صحنه رقابت محو میکنید.با تشکر از سایت تابناک.خیلی ها موند بعدا میگم.
حتما بخونید حتما بخونید
خلاصه میگم
راننده فعال اسنپ بودم مسافری معتاد با من درگیر میشن و من امتناع از سوار کردنشون میکنم و زنگ زدم اسنپ و موضوع رو گفتم چون چندبار اخطاریه تو حساب من درج شده بودم حسابم رو به طور کامل غیرفعال یعنی قطع همکاری که من دخیل نبودم توی کارش
واقعا بی انصافیه خودتون دیگه قضاوت کنید
باسلام دوماه میش
سلام من راننده هستم همکاران عزیز اسنپ بدون ما هیچی نیست همه ما مشکل داریم ولی یک روز فقط یک روز همه با هم اعتصاب کنیم کار نکنیم خدا میدونه مشکلات یکی یکی حل میشه هر کدوم از ما در ماه یک روز را تعطیل میکنیم به هر دلیلی حالا یک روز را واسه غرور خودمون که اسنپ نادیده میگیره فقط یک روز
تا امثال ما هست اونها سوار هستن
باسلام واقعا کیف کردم وقتی دیدم حرف حقوزدیداینااونجانشستن فقط بفکرپرکردن جیب خودشون هستن من به درخواست ۳ تامسافررفتم به مبدابعدبه مسافرزنگ میزنم مسخره بازی درمیارن منم مجبور میشم خودم بزنم لغوسفربعدزنگ زدم به پشتیبانی خیلی بدبرخوردکردهیچ بعدگوشی روقطع کردیچیزبدهکارم شدیم روزیش ازماراننده هاست برای خودش اونجانشستین حرف زدن روبلدنیست حق دارن مقصرمنم چون بدون اجازه ۱۵۰۰ جریمه لغوصفرمیگیرن بعدمن ازلغوسفرشاکی بشم اونادارن رسیدگی میکنن بچه گول میزنن
کافیست نصف روز کارنکنیم خود به خود درست میشه
بهترین کاراینه اسنپ روحذف کنیم بریم ازیه شرکت دیگه ای استفاده کنیم اسنپ دیگه مفتخورشده تعطیلش کنیم
با سلام و ضمن احترام به همه نظرات ارائه شده خواستم بگم درسته که اسننپ درصد کمیسیون برده بالا و همه اعتراض کردند ولی کسی نیست بگه افزایش 300پرصدی کرایه ها از کجا تایید شد تا قبل عید مسیری را که 10هزار تومنه می‌دادیم رو الان 40هزار تومان داریم پرداخت می‌کنیم . اگر درصد 15قبلی 30درصد افزایش پیدا کرده هزینه کرایه اون هم با این ماشین‌هایی که 99درصد کولر ندا ند وضعیت ظاهری و باطنیشون غیر قابل تحمله تیپ ظاهر رانندگانی اصلا مرتب نیست و وقتشناسی آنها را که سیستم تعریف می‌کنه را هم که مقید نیستند کجای این ناحقی هستراننده ای که در این گرما بخودش رحم نمیکنه و به راحتی خودش و مسافرش و وسیله درآمدش رحم نمیکنه چه توقعی میشه از کارفرما داشت و از طرفی کارفرمایی هم که به نظرات مشتریهاش بها نمیده و فقط دنباله درآمدش هست را چگونه میشه توضیح کرد اینجا فقط مردم هستند که ضرر میکنند و تنها راهش یکی شدن و استفاده نکردن مردم و سرویس ندادن رانددگانی است که واقعا مردم را جای خودشون می‌گزارن هرچند اینجا هرچی گرونتر و بدتر میشه مردم چه راننده و چه مسافر حریص‌تر میشن
باسلام به همه رانندگان محترم ایران اسنپ.اصلا.به.فکر.راننده.ازنظراستعلاک.نیست.بااین.کرایه.هاپایین.وفقط.به.فکر.جیب.خودشه.ما.رانندها.نباید.دراسنپ.کار.کنیم.چون.حق.راننده.تاکسی.ها.قدیمی.روزایه.می.کنیم
با بردگان باید همینجور کرد، تا وقتی که بفهمند ارزش انسانی دارند و نباید خود را برده دیگران سازند
واقعا متاسفم این کسب کار اینترنتی ظلم نکنید
امروز۲ باررفتم درخونه مسافر بعد از رسیدن کنسل کرده.حالا اگه من کنسل کنم.خیلی سیاست کثیف و برده داری داره اسنپ
وقتی راننده ها اتحاد ندارن، هربلایی سرشون بیاد حقشونه، یه کمپین بزنید به مدت یک هفته کار نکنید، برید آژانس یا گردشی، ببینید اگر همه مشکلاتتون حل نشد، اسنپ تمام درامدش از راننده هاش هست
سلام یک پیشنهاد دارم برای شرکتهای اسنپ وتپسی الان که واردات خودرو دست دوم آزاد شده راهکاری ایجاد کنندتا باهمکاری دولت رانندگان محترم بتوانند خودرو برقی ویا کم مصرف وارد کنند البته تسهیلا تی مانند وام ونگرفتن گمرک برای این عزیزان فراهم شود مزایای آن جهت کاهش آلودگی وکاهش مصرف سوخت زیاد خواهد بود
اسنپ ‌‌یعنی بیگاری عصر جدیدبعنی له شدن یعنی توی سری خوردن یعنی نوکری سرمایه داران ازماست که بر ماست
در وضعیتی که تعداد رانندگان بعلت پایین بودن کرایه و نا ترازی هر روز داره کمتر میشه یه همچنین حرکتی اول به خود شرکت آسیب میزنه بنظر من شرکتی موفق خواهد بود که رانندگان همه رقمه تامین باشند.نه اینکه منظر این باشند که صاحب خونه اسبابش رو سر سال بریزه وسط خیابون متاسفانه الان یه راننده باید ۱۴ ساعت کار کنه شاید اوکی بشه.
سیستم برده داریه از سرمایه ی راننده کسب درآمد می کنند فقط به خاطر اینکه مملکت تعطیله آخرش که چی
دومسافر سوار کردم تو 1 هفته کرایه منو ندادن زنگ میزنم اسنپ تیکت میکنم 460 هزار تومان از من خورده شده اسنپم گردن نمیگیره خدا نخواد برا کسی که از راننده بدبخت میخوره اسنپ بردگی
سلام خواهشا اطلاع رسانی کنید از ۵ ام شهریور ماه لغایت ۱۲ ام شهریور ماه رانندگان اسنپ کار نکنند یک هفته استراحت کنید مطمئن باشید مسافر بر خیابون گیرتون میاد اونایی ک بخان کار کنن ولی یک هفته تحمل کنید و کار نکنید تا ما راننده ها پشت هم نباشیم و ب فکر هم نباشیم کسی ب فکر ما نیست از پنجم تا دوازدهم شهریور سرویس قبول نکنیم
یاحق
سلام برادرهای من چرا فکرمیکنید اسنپ از دولت نیست اسنپ خود دولت هست بهترین کار اینه یکروز فقط متحد شویم ودست بدست بدیم کار نکنیم توجه کنید یکروز کار نکنیم بخدا از گشنگی نمیمیریم البته باید حداقل ۸۰درصد تو این طرح شرکت کنیم اگرنه بردگی کنیم و بیخود میکنیم بخوایم ناله کنیم به مسافر بددبخت هم غور نزنید اونم مثل هما گرفتارشده پس یاا قبول توسری یا حرف بیخود نزنیم و متحد شیم وااسلام
من راننده اسنپ وانتم مشتری درخواست کمی زده حمل بار یخچال مبدا از طبقه چهارم بیاری پایین مقصد طبقه سوم ببری بالا زده ۴۰تومن درخواست کمی.... این انصافه بد مشتری هام فکر میکنن نوکرشون هستی
خبر کاملآ یک طرفه نوشته شده. نظر مسافرها را هم میپرسیدی خوب بود. تا حالا چند بار پیش اومده که راننده بعد از قبول درخواست لغو را زده تا قیمت بره بالا، حالا فرض کن مریض داری باید سریع بری بیمارستان.
همه این بدبختی ها به این خاطره که رانندگان سندیکا و اتحادیه ندارند وگرنه با یک اعتصاب یک هفته ای حساب کار دستشون میومد ....
من حدودا سه ماهه که تو اسنپ وانت هستم خیلی نوع تعیین کرایه و تقسیم بندی بارها وزمان بندیهاش ونوع اپلیکیشنش مزخرفه
حتی اپراتورهای پاسخگوشون هم کار بلد نیستند یعنی تماس میگیری ومشکلت رو میگی اصلا بلد نیستند جوابتو صحیح بدن
چندبار تماس گرفتم میگم منو به بالادستیهاتون متصل کنید میگه شما همینجا بگید ما متوجه میشیم !! وقتی داری در مورد یه مشکل پیچیده براش توضیح میدی اصلا درکی نداره ! اخه مگه میشه مثلا یه مشکل در مورد وام یا چک برگشتی تخصصی رو به ابدارچی بانک بگی یا تو بیمارستان واسه سوال از عوارض یه دارو با انتظامات بیمارستان صحبت کرد
مثلا کرایه یه بار تو یه سری ازمحلات بسیار قدیمی با کوچه های تنگ وداغون با همون مسافت در یک خیابان صاف یکیه! درحالی که واسه اون بار تو محله قدیمی وداغون یک ساعت ونیم الافی ! بامشتری بحثت میشه واسه توقف نیم ساعته که تو رو کاشته! خوده پشتیبانی اسنپ یکساعت تو رو میکاره ! ودرنهایت ده هزار تومن برات اضافه میکنه
دیگه همه مشتریام که کلاهبردار وحقه باز شدن ! طوری که انگار اسنپ مثله بازار دلار وسکه وطلا شدن مرجع قیمت
تا به یکی از مشتریای ازاد خودمون کرایه رو میگیم اینقده!!!! سریع میگه بزار بزنم تو اسنپ
یا مثلا درخواست اسنپ تو بنگاههای میوه رو که قبول میکنی یارو از روی حقه بازی بالایی که داره! اونجا سه ساعت معطلت میکنه وبار نیسان رو میخاد بندازه تو پیکان بعدشم که بهش میگی میگه حالا یجوری باهم کنار میاییم وخلاصه دست بالاش پنجاه تومن بهت بیشتر بده یانه!!!! وروز ادمو از بین میبره
ضمنا یه چیزه دیگم فراموش کردم بگم هرچی تو این دوسه ماه دراوردم به خدای احد واحد دادم بابت تعمیر گیریبکس ودیفرانسیل
قبلا در روز دوتا بار ازاد داشتم کم بود ولی حسابی ودونسته
گولم زدن وخر شدم که رفتم اسنپ
کلاش تشریف دارن . سواستفاده از راننده می کنند که نیاز به مسافر دارند . اگه راست میگن از پورسانت شون کم کنند . یک روز از اسنپ مسافر سوار نمی کنی . حساب تو می بندن باید پول واریز کنی تا مثبت بشه . می خوام فحش بکشم
کرایه بستگی به ساعات و اب هوا داره میخوام بدونم خریدایی که در طول روز داریم روز به روز بالاتر میره و قیمتش که ربطی به اب و هوا نداره اسنپ کلاهبردار کرایه ۷۰ هزار رو یه بار ۳۰ میزنه یه بار ۵۰یه بار ۶۵ اون مسافر راننده فقط ظلم میشه در حقش چاره اینجاست که همه رانندگان محترم اسنپ و خاموش کنن و فعالیت نکنن تا اسنپ متلاشی بشه واسه همیشه خب اسنپ کلاهبردار اگر ما رانندگان نباشیم تو میخوای این مسافر های عقده اینو رو کولت بزاری اینور و اونور ببری اقا اسنپ خاموش کنین برین گدایی کنین بیشتر در میارین
من دو سالی با اسنپ کار کردم هر چی در میاری یکجا باید بدی مکانیک و لوازم یدکی اولش فکر میکنی روزی برات ۳۰۰ تا ۴۰۰ می ندازه بعد یهو ماشین به خاطر استهلاکی که داره خرج رو دستت می ندازه همش بیگاریه
اسنب ماروخرکرده حقمون هست ازگوشیتون پاک کنین
اتفاقا اسنپ از دید من که مشتری هستم خیلی هم خوب کار می کند البته هر شرکتی چه اینترنتی چه واقعی در صورتیکه کارمند آن در دو جا مختلف هم زمان مشغول باشد را اخراج می کند و حقی برای او قائل نمی شود . قوانین اسنپ مانند سایر شرکت‌های خصوصی غیر اینترنتی درباره کارکنانش هست . مسلما اگر کسی از همکاری با این مجموعه ناراضی هست می تواند ادامه همکاری ندهد .
سلام خب کارنکنید ..همه برین تپ سی ..چه دلیلی داره الکی کل کل کنید ..بزارین خودشون ماشین بخرن کار کنن..با این قیمت های مسخره
سلام بزارید یه چیز خیلی جالب هم من بگم اسنپ میگه کولر روشن کن کمسیون نصف پرداخت کن وقتی کولر روشن می‌کنی و میگی پس چرا کمسیون نصف نشد میگه کسی اعلام نکرده کولر روش کردی وقتی ماشین خنک باشه لازم نیست کسی چیزی اعلام کنه خوب راضی بوده این بنظر بنده کلاهبرداریه
کرایه بسیار پایین،کمیسیون بالا،استهلاک بالا،بیمه نداریم،ماشین روز ب روز داغونتر میشه ،هر خدمتی برای مسافر میکنی امتیاز نمیده ولی اگه یه موقع اشتباها بگی داخل سیگار نکش ،فورا امتیازتو کم میکنه چندتا هم دروغ اضافه میکنه و از قسمت امتیاز دهی بعنوان ی ابزار استفاده میکنه!اینها همش بخاطر سیاستهای کثیف اسنپه!اسنپ مسافر را فرعون و مارا هم برده فرعون کرده!
دوستان عزیزی که مینالیدمیخوام بدونم شماکه میدونیداسنپ حمالی هست خوب چرا ادامه میدهید حداقل واسه یکماه ازادکارکنید مطماباشیدخیربرکتش بیشتریاحق
به نظر بنده حق کمیسیون که اسنپ از راننده میگیره باید نیم درصد باشه. نیم درصد 5/0
نیم درصد هم زیاده اما تا حدودی منصفانه است.
عرض ادب واحترام شرکتاسنپ درمرحله اول باید گفتخدابهش خیر بده که کسب وکاری را راه اندازی کرد که منوامثالم بتوانیم یه لقمه نانی سرسفره ببریم
اما دریکی دوسال اخیر هرروز با مشگلات فراوانی رانندگان مواجه هستند
۱ _سهمیه بنزین که سروقت واریزنمیشه الان برج ۶ داره میاد وهنوز واریز بهمن سال قبل نشده
۲-تواین ترافیک مرکزشهر که اصولا خیابانهاش نیزیکطرفه است مبدا را بین ۳تا۴کیلومتر آنطرف ترمیده که هم راننده سفررانمیتونه بگیره یا بگیره مسافرمعطل میشه ومدام زنگ میزنه
راننده تواصفهاندروازه دولت ایستاده مبدا میدان انقلاب میده و همینطور بلعکس که باعث سوخت اضافه وهدررفتن وقته
پاداشهاش یکروز قبول میشه ۳روز نمیشه واعلام میکنندسیستم باید تائید کنه
شماحداقل وحداکثر داره تشویقی تون مثلا ۱۵سفر ۱ریال ۲۰سفر ۱۰تومان راننده ۲۵سفر رفته حالا گیرم یکیش خطا بوده یکمسافر راا دوبارسوارکرده
چرا حقش راپایمال میکنه منکه موندم چون این بلازیاد سرم اومده
آخرکلام به شرکت اسنپ به جرات میتوان گفت رانندگان اسنپ دستشون ازهمه جا کوتاه و روی به اینکار آوردن حق راننده رو به مسافر ویا ...ندهید
الان تاکسی کورس ۵۰۰۰تومان دراصفهان هستش بعد اسنپ یک مسیره ۸کورس را میزنه ۱۶۵۰۰تومان آخه روچه حسابی وکتابی
کرایه های اصفهان که دراوج ترافیک وقیمت بالا۵۰هزارتومان نداره اونم یک ساعت فقط
مسافران تهران میان اینجا میگن کرایه هاتون مفته این مسیرتهران ۸۰هزارتومان اسنپ میزنه ولی ایینجا زده ۲۰هزارتومان که باکسر کمسیون وبنزین و..مفتی مسافرجابجا کردیم
باسلام اسنپ کارشوخوب انجام میده ماراننده گان نمیتونیم بنزین نمیده اسنپ کرایه هاش مفت سفری قبول میکنه 15هزارخداخوش میاداسنپ درصدشو میگیره بفکرمارانندهانیست فقط سفر هاخیلی خیلی پائینه
در بیشتر سفرها کرایه سفر به اندازه کرایه دونفر اون مسیر هم نیست
دوستان مشهدی ۱۸۸۰ بهترین گزینه بجای اسنپ هست...از وقتی وارد سیستم ۱۸۸۰ شدم اسنپ رو خاموش کردم و فقط جهت تنبیه اسنپ روشن میکنم و سرویس نمیگیرم.واقعا تو این مملکت کسی به داد ما نمی‌رسه.فقط خودمون باید پشت هم باشیم.آقای شریعتمداری حرف جالبی زد.اگر اسنپ در اختیار دولت باشه حداقل ی نهاد پاسخگو هست....اما الان با اینهمه کلیپ اعتراض رانندگان و اطلاع رسانی رسانه ها کسی واسه ما تره هم خورد نمی‌کنه
اسنپ نمونه ی واقعی ظالم خونخواره٫ من مدتی کار نکردم٫ بعد از یه مدت یکی دو روز کار کردم دیدم قیمتا خوبه٫ وقتی ادامه دادم و طرح های تشویقی فعال شد برام بازم قیمتا اومد پایین٫ نمونه ی ...... این مجموعه٫ از هر طریقی راننده رو مجبور میکنه که سفرای با قیمت واقعا مسخره و کم ببره!
بهترین جریمه اسنپ اینه که ازش بیاید بیرون و براش کار نکنید به خودتون احترام بگذارید و برده اسنپ نباشید
برای اینکه این انحصار و خودکامگی شرکت اسنپ، ترادشته شود، باید فرصت و مجال به دیگر شرکت های اینترنتی داده شود تا قلمرو کاری خود را در سراسر کشور با قدرت برابری یکسان، گسترش دهند و مشتری بین چند گزینه حق انتخاب برابر داشته باشد. در حال حاضر به خاطر انحصار اسنپ در کشور، حتی لحظه به لحظه قیمت ها رو افزایش می دهد.
با سلام و عرض ادب.دوستان چرا هیچکس از کلاهبرداری اسنپ و اسنپ کارفیکس چیزی نمیگه؟خدا لعنتشون کنه الان ۸ماهه پول منو بلوکه کرده برا خرید لاستیک.بعدم که اعتراض کردم پشت سر هم تماس گرفتم باهاشون حساب کاربری منو مسدود کرد
سلام از سهام داران اسنپ بد تر وخود خواه تر پیدا نمیشه اگر در ملایر تپسی بود من هم حتما از اسنپ خارج میشدم ولی اینجا مردم بیشتر اسنپ میشناسند
اسنپ و تپسی جفتشون از هم بهتر نیستن. تپسی دوبار مسافر لغو کنه بزنه عدم پاسخگویی راننده حسابت بیست چار ساعت مسدود میشه در صورتی ک مسافرا روزی هزاربار وقتی لغو میکنن الکی میزنن عدم پاسخگویی راننده
باسلام.دوستان عزیز و زحمتکش راننده اسنپ.ما خودمون چنین ماری رو درنده کردیم که الان افعی شده داره خودمون رو میخوره.از قدیم گفتن سزای گرانفروش نخریدنه.اگر منتظرید دولت یا کسی دیگه به دادتون برسه زهی خیال باطله.عزیزان وقتی میبینید داره به حقتون اجهاف میشه دیگه با این شرکت کار نکنید.مطمئن باشید وقتی در پایان هر روز وهر ماه بیلان کار اون شرکت پائین بیاد خودش میاد التماستون میکنه.اصلا نابود بشه.مگر مدیران اسنپ به فکر شما ها هستن که شما دلتون بسوزه.اسنپ زمانی که تازه تاسیس شده بود هر روز پیام میداد ،وعده میداد،که راننده جذب کنه حالا همون راننده هاکه با بدبختی و خون دل اسنپ روبالا آوردن یا تحت فشار میزاره یا با اوردنگی بیرون میکنه.هر چیزی ی تاریخ مصرف داره اسنپ تاریخ مصرفش تموم شده.این همه شرکت مسافرتی اینترنتی.اونام نشد کار دیگه.وقتی اسنپ راننده نداشته باشه مسافراش هم با شرکت دیگه کار میکنن.در کل روزی رسون خداست.از خدا طلب کنیدنه از اسنپ.مطمئن باشید راننده نباشه مسافری نیست واسنپی هم نیست.من اله توفیق.
من خودم طلبه هستم و در اسنپ کار کردم با تمام وجود ظلم اسنپ به رانندگان رو می بینم و می سوزم خدا نگذره از این بی وجدانی اسنپ مرد
اسنپ پدر راننده ها رو در آورده کمیسیون ۲۰درصدی باید تحریم بشه #تحریم اسنپ
سلام. این شرکت یه کلاه بردار ه تمام معناست.و برای راننده هیچ ارزشی نیست.اول از هر چیز کرایه دروغی به راننده پیشنهاد مثلاً ۱۰۲ هزار تومان وقتی شما درخواست میگیری. می‌نویسه ۹۳ هزار تومان از مسافر دریافت کنید و وقتی مسافر اعتباری پرداخت می‌کنه ۲۰ درصد هم کم میشه میبینی از اون ۱۰۲ هزار تومان هیچی تهش نموده.سهمیه بنزین که دروغه. برای من سه ماه زده ۱۷۸۰ کیلومتر درحال بررسی.نمیدونم کی این بررسی قرار تموم بشه. مشکل بعدی پرو کردن مسافرها که علنآ راننده تهدید میکنن. تنها راهش اینه تمام راننده ها ۱۰ روز کار نکنن تا تنبیه شن.
اسنپ شورش درآورده فکر کنم قانون گذاری مملکت دیگه دست اسنپ افتاده. قانون های طرف خودکشی وضعف میکنه راننده هم که دستش از همه جا کوتاه هست بخاطر شرایط تورمی مجبور به اجرا ....خدا لعنت کنه مسولین اسنپ رو..
من هم دیدم که تپسی از این بهتره
من بعنوان مسافر کاملا از پاسخدهیه رانندگان ناراضی هستم. کرایه ها بالا و متاسفانه با این وجود و با اینکه اطرافت پر از راننده فعال هست ولی هیچکدوم پاسخگو نیستن تا مجبور بشیم چندین بار درخواست ارسال کنیم که منجر به افزایش قیمت میشه یا مثلا تو تپسی مجبوری افزایش قیمت بزنی تا یکی خلاصه قبول کنه. چه راننده ای که راننده هست یا حتی خود من که کارمون خدمات رسانی حالا به هر نحوی هست، وظیفمون پاسخگویی سریع به مشتری هست، نه اینکه تا زمانیکه مشتری بهر طریقی بهم پول مازاد نداده کارشو انجام ندم. اونوقت از این ننالید که فلان سازمان رفتید باید بطرف بقولی شیرینی بدیم تا کارو راه بندازه، چون این دقیقا همون بلاییه که سر مسافراتون میارید. و این مشکل حل نخواهد شد جز اینکه بخودمون رحم کنیم و نه اینکه ادامه دهنده یه رویه اشتباه و تباه باشیم.
ما در دوره برده داری مدرن زندگی میکنیم، فرقی نمیکنه اسنپ و تپسی،ایرانخودرو و سایپا، وقتی تمام اینها زیرنظر مستقیم دولت ولی بنام خصوصی کارمیکنند، ما مردم دقیقا شدیم برده دولت ، اینجا اینهمه نطر و شکایت ثبت شده و هر روزهم بیشتر میشه، مردم نگون بخت فقط حرف خودشونو میزنن اما هیچ محکمه ای در اینجا برای دادخواهی و دادرسی به مردم وجود نداره، برنده ظالمین و کلاهبرداران هستن،فکر میکنید شرکت اسنپ و یا الباقی چرا اینقدر محکم و مطمئن هر بلایی میخوان سر مردم میارن، فقط یک جواب داره، اونم اینه چون از طرف دولت ساپورت میشن و همه این شرکتها مافیای دولتی هستن، تاوقتی مافیا هست و تعدادشون هم بر مردم میچربه هیچوقت نمیشه دنبال قانون و گرفتن حق رفت. روزگار بر ما طوری میگذره که هر روز آرزوی مرگ میکنیم تا از برده داری خلاص بشیم
ما در دوره برده داری مدرن زندگی میکنیم، فرقی نمیکنه اسنپ و تپسی،ایرانخودرو و سایپا، وقتی تمام اینها زیرنظر مستقیم دولت ولی بنام خصوصی کارمیکنند، ما مردم دقیقا شدیم برده دولت ، اینجا اینهمه نطر و شکایت ثبت شده و هر روزهم بیشتر میشه، مردم نگون بخت فقط حرف خودشونو میزنن اما هیچ محکمه ای در اینجا برای دادخواهی و دادرسی به مردم وجود نداره، برنده ظالمین و کلاهبرداران هستن،فکر میکنید شرکت اسنپ و یا الباقی چرا اینقدر محکم و مطمئن هر بلایی میخوان سر مردم میارن، فقط یک جواب داره، اونم اینه چون از طرف دولت ساپورت میشن و همه این شرکتها مافیای دولتی هستن، تاوقتی مافیا هست و تعدادشون هم بر مردم میچربه هیچوقت نمیشه دنبال قانون و گرفتن حق رفت. روزگار بر ما طوری میگذره که هر روز آرزوی مرگ میکنیم تا از برده داری خلاص بشیم
۰سلام. بعضی مواقع سفر را برایت پیشنهاد می دهد که بالا ده دقیقه با راننده فاصله دارد یا بعضی مواقع یک سفر را چندین بار برایت پیشنهاد می دهد.
برای همین موضوع به اسنپ مراجعه کردم ولی جواب منطقی ندادن.چگونه با ماشین پژوه آن هم بنزینی با این استحلاک من سفرهای بد ترافیک و جاده خاکی بد وغیر را قبول کنم.آیا میصرفه که مسافری که ده دقیقه با من فاصله دار قبول سفر کنم؟ ده دقیقه خودش یک سفر با نرخ مغلوم حساب میشه.باید نرم افزار را درست کنند.من خودم بخاطر همین مشکل درخواستی پایین دارم.تورا خدا صدای ما را به گوش این بیخردان برسانید.
اسنپ مساویست با ستم و بردگی
دولت خودش بایدرجوع بکنه که این چه قانونی اسنپ گذاشته مگه رانندگان برده هستن بایددرخواست قبول بکنن خواهش میکنم شورای رقابت رجوع بکنه واسنپ تنبیه بکنه که بامردم اینجوررفتارزشت نکنه
جدیدا نمی‌دونم دقت کردی یانه مثلاً یه سفرمیادبرای راننده که بامسافر2دقیقه فاصله داری من راننده سفرراقبول میکنم میشه 6دقیقه شماهم تست کنیدجدیدااینطوری شده
اپلیکیشنی به اسم بنت هست که حتی به شهرها نمایندگی میده فوقالعاده ست یعنی جوری هوای راننده و مسافر و داره فکر میکنی با یه شرکت امریکایی طرفی
ما مردم باید به داد همدیگه برسیم با لغو سفر کمیسیون ۲۰درصد اسنپ را به راننده ها بدیم.این بهترین کاره به نظر من
ازدولت شریف وانقلابی میخوایم که این انحصار تپسی واسنپ را که سودش به جیب یکسری مفت خور وعافیت طلب وظالم میره رو لغو وبه یه نهاد حمایتی ومردمی مثل بهزیستی ویا کمیته امداد بسپارد تا حداقل سودش به محرومین جامعه برسد وظلم هم نشود
اینکه اینپ رانندگان را مجبور به پذیرفتن مسیر می شود شکی نیست بنزین روغن لاستیک و قیمتهای مزخرف اسنپ برای راننده اعلام می کنه بیست تومان برای مسافر اعلام می کنه هیجده تومان و جالب اینکه درصد خود را از بیست تومان کسر می کنه و عملا یک مسیر بیست تومانی یک راننده شانزده تومان می گیره. اگر هم قبول نکنی تهدید می کنه درخواست بعدی در اولویت دوم به بعد قرار میگیری دیگه برای راننده ها مهم نیست اسنپ اگر این رویه را ادامه بده من راننده گوشی خود را از فعال بودن خارج می کنم میرم بین شهری کار می کنم درامدش هم دو سه برابر اسنپ است
اسنپ بهترین هست و تا وقتی مشتری نباشد راننده درآمدی نخواهد داشت چنانکه می بینم همین تاکسی ها ی خطی که صبح داد می زنند مسافر بگیرند عصر یا هنگام بارندگی در پاییز و زمستان همه آنها غیبشان می زنند و می خواهند چند برابر از مسافر کرایه بگیرند حقوق رانندگان اسنپ خیلی بیشتر از کارمندان دولت هست
الاسنپ ژنتیکی تمامیت خواه و انحصار گره و تو هر کشوری که بودند اخراج شدند و سامانه های بومی جایگزینش شد، بجز ایران که الاسنپ رو تو صدر نشوندند و بهش خیلی بها دادند، مردم باید همه با هم برند سراغ سامانه بومی مثل تپسی که همه چیزش ایرانی
سلام مسافرکشی وجهه نداره درآمدثابت نداره بیمه نداره بازنشستگی نداره کمردردمیاره سیاتیکت میزنه بیرون استخوان دردمیگیری زودپیرت میکنه ماشینت هزینهاش بالامیره خلاصه اینکه دوسراستهلاکه بدن وماشینت به عنوان شغل دوم خوبه اینهامیخوان ملت مسافرکش بشن تاکمسیون بیشتری گیرشون بیاد
اسنپ چند وقته که تبلیغات گسترده انجام میده که درآمد بالا و فلان و ... لطفاً تا میتونید با این شرکت خبیث که راننده ها رو نوکر میبینه مقابله کنید. این دروغ های اسنپ هم باور نکنید که روزی یک تومان درآمد دارید و در ماه سی تومان میشه. حقوق شما رو با یک کارگر ساده کارخانه خصوصی مقایسه میکنم. به این شرح. کارگر سادهبا حقوق 10+بیمه+عیدی+سنوات چهار تا جمعه و دو چهار پنجشنبه نصف روز و دو و نیم روز مرخصی داره. شما در اسنپ اگر هشت و نیم روز کار نکنی میشه 21.5 میلیون که 3 میلیون کارمزد میدی، 6 میلیون خرج بنزین و روغن و استهلاک . مانده تا اینجا 12.5 در صورتی که بیمه نیستی و کارگر کارخانه توسط کارفرما با مبلغ هزینه 3 میلیون تومان بیمه شده ولی راننده اسنپ اگر این مبلغ از حقوقش برداره بیمه کنه مانده درآمدش میشه9.5 میلیون. تازه کارگر 10 حقوق خودش رو میگیره+عیدی و سنوات ولی راننده اسنپ حقوق خودش به اضافه حق ماشینش کلا میشه 9.5 میلیون در یک ماه. پس گول نخورید این اسنپ داره راننده ها رو گول میزنه
موقعی ک روصفحه برنامه اینپ درخواست سفرمیادمثلامبلغ25هزارتومن، وقتی قبول سفرکنی ومبدارسیدی، میبینی که مبلغ سفرشده23تومن، وازهمین مبلغ کمیسیون میگیره، چرااسنپ جهت تشویق ودادن امتیازبه مسافرازراننده بذل وبخشش میکنه، چراازخودش مایه نمیزاره، مسخره ست بخدا
سلام
نظر همه دوستان رو خوندم . من مشتری اسنپ هستم . همه میگن کار تو اسنپ حمالی هست و آژانس و مسافرکشی آزاد و ... خیلی بهتره . مگه کسی چاقو زیر گلوت ن گذاشته ؟ خب برین با ماشین تون آزاد کار کنین . دوستانی دارم که اسنپ کار می کنن و رامین. اینجا یه راننده ندیدم راضی باشه
سلام تورو خدا این شرکت اسنپ نامرد و بی وجدان رو یه کاری کنید ورشکست بشه یا کلا حذف بشه رانندها گناه دارن تو این شرایط گرون بیشترین کمیسیون و کمترین قیمت میزنم حتی اگه یه مسیر رو کورسی حساب کنی اونم نصف میده
داداش کارنکنین من الان بیرون روزی ۸۰۰صد کار میکنم
اینا دوزدن نه کوچه میبینم نه جای بد
لعنت به اسنپ
باید یه کانال پیجی زده بشه راننده ها با هم هماهنگ باشن
اعتصاب کنن
باسلام من راننده اسنپ بودم به خاطربرخورد بی ادبانه پرسنل مثلا قسمت حقوقی که ادم های اغده ای گذاشته اند که اصلا حرف من راننده پشیزی براشان ارزش نداره وفقط بعضی خانم های خراب که حرفی دروغ تهمت به من راننده که ۵۵سالمه میزنن باید سوال جواب بشم منی که صورت هیچ خانمی رانمیبنم مورد تهمت قرار بگیرم من از رفتار یکطرفه خسته شدم والان باتپسی کار میکنم توراخدا روی اسنپ نظارت باشه که دیکتاتوری را نندازن
تورو خدا با درج اینجور اخبار جلوی اسنپ رو بگیرین از مسئولین دیوان عالی و قوه قضاییه خواهشمندیم ورود کنند
سلام
همه داریم شکایت می‌کنیم واسنپ شاکی ولی هممون براش کار میکنیم.چرا؟!!!!
اسنپ باید کلا از ریشه برداشته شود چرا که به رانندگان واقعا ظلم می کند و جنایتکار به تمام معنا است و همیشه حق رانندگان را ضایع می کند
سلام اسنپ کاملا ظالم و جنایتکار به تمام معناست و بايد کلا حذف و از ریشه کنده بشه چراکه واقعا در حق و حقوق رانندگان ظلم می کند و حق رانندگان را ضایع می کند
سلام
واقعا دیگه دارن شورش رو در میارن
روز بروز ب جای اینکه خدمات رفاهی رانندگان رو بیشتر کنن و بفکر راننده های فلک زده شون باشن بالعکس محدودیت هارو بیشتر میکنن و فقط و فقط ب فکر کمیسیون بالا و حرومی ک راننده ی بیچاره بغیر از استعلاک باید پرداخت کنه هستن
وضعیت راننده ها توی شهرستان ها واقعا واقعا واقعاً خیلی افتضاح تر هستش
فکرش رو بکنین توی قم ۶۰_۷۰ درصد درخواست ها ۹تا ۱۳ هزارتومان هستش ک با کسر کمیسیون از اتوبوس شرکت واحد هم پایین تر میفته
همه ی اینها رو گفتم ک بگم اگه اسنپ بخواد باهمین وضعیت پیش بره ب همین زودیا اونقدر ضرر می‌کنه ک مجبور میشه درش رو بلنده
من خودم ک ب شخصه دیگه بمیرمم با این وضعیت کار نمیکنم
باقی راننده هام تصمیم باخودشونه
واقعا از ماست که بر ماست
اگه راننده ها باهم متحد بشن اونوقت خواهید دید ک عملکرد اسنپ چقدر تغییر میکنه و چقدر هوای راننده هاش رو نگه می داره اگر نه هم ک شک نکنین وضعیت از این ک هست خیلی بدتر میشه
حامد هستم ی راننده ی اسنپ از قم
فقط باید یک هفته کسی کار نکنه تا متوجه بشن بدون راننده هیچاند
باید اتحادیه رانندگان اینترنتی درست شود و تمامی رانندگان عضویت داشته باشند مثلاً در تلگرام و شور و مشورت شود و همه رانندگان پشتیبان هم باشند در هر تصمیمی که گرفته شد مثلاً آقا ی رانند یک روز هیچ کس کار نکند در تاکسی اینترنتی بدلیل کم بودن کرایه یا پورسانت بالا تا درست شود
این کار اسنپ خوبه نمیشه که برای اسنپ کار کنی و برای تپسی دم تکون بدی
کسی بفکر مسافر نیست راننده به مبلغ سفر و مسیر بدون ترافیک نگاه می کنه و اسنپ هم به درآمدش. اینجا فقط مسافر باید هزینه بالا با خدمات ضعیف رو تحمل کنه. نه از نظافت داخل خودرو خبری هست نه از کولر در سفر در این گرمای زیاد.
سهمیه بنزین بیستم دی تا بیست بهمن ماه پارسال رو تو برنامه میزنه واریز شده ولی اعتبار به حساب راننده ها نیومد نمیدونم رفت تو جیب کی
سلام بر همگی.من اسنپ وتپسی رو تو یه گوشی دارم ماکسیم هم تو یه گوشی دیگه..حالااسنپ سخت میگیره بگیره سفر ارسال کرد قیمت ومقصد مناسب قبول مکنم نباشه اگه ۱۲۰۰ سفر ارسال ند برام فقط بازه اسنپ تو گوشیم اصلا به تنبیهش اهمیت نمیدم ازاون طرف با تپسی یا ماکسیم مسسافر گرفتم دارم به مقصد میرسم اگه اسنپ تنبی میکنه منم تنبی میکنم درخواست اسنپ رو قبول نمیکنم چون نه خودش نه مسافرهاش نه اعتباری دارن نه تعهدیی بعد بیام منت اسنپ رو بکشم اسنپ باید بیاد منت مارو بکشه که مسافر قبول کنیم والا مدارک همچیه راننده تکمیلی بعد مسافر با یه شماره تماس امد کاربر اسنپ شد که دوزار ارزش نداره بعد اول صبح از ستارخان میزنه فرض برای شهرک صنعتی شمس اباد حنس اباد قم ۱۷۰ تومن بعد میگن اسنپ دو سرسوده اخه تو شهرک صنعتی اول صبح اصلا مسافر اقایون زرنگ اسنپ که قیمت گذاری میکنید حرف زیاده خودشون میدونن با این تنبیهی خودشون ضرر میکنن ماهم با تاکسی دیگه کار میکنیم
سلام من چند ماه در اسنپ دارم کار میکنم
من يه استاد کارم که روزانه یک میلیون حقوقم بود
به علت کم بود بوجه کارم به تعطیلی خورد واز روی ناچاری
در اسنپ ثبت نام کردم که شرمنده زن بچه هایم نشوم
بعد از چند ماه قوانین های برای کاربر آن رانندگان اعمال کردن که رانندگان رامجبور به انجام آن کردن
۱استفاده از کولر
۲درطول روز سفر از طرف کاربران راننده‌ ِلغو نشود در صورتی لغو مساوی جريمه
۳هر درخواستی از سمت کاربر مسافر باید راننده قبول باید بکند حتی ۸کیلومتر يا ۱۰کیلو متر تازه‌ به مبدأ باید برسد
۴ندادن هیچ نوع خدمات به رانندگان
۵_محدود کردن سفر برای رانندگان یعنی تحریم رانندگان
وخیلی کارهای دیگر. اگرراننده ناچار نبود تن به این شرایط
میداد
استهلاک خودر خطرات احتمالی جاده‌ها گرانی لوازم یدکی
ندادن سهمیه وووووووکمسیون ۲۰ درصدی گرایه ها خیلی
پایین به والله يه نوع ظلم است در حق رانندگان زحمت
گش يکی شرایط مردم را درک کنه یکی به دا
اثنپ دزده
من یه سرویس دو مقصده گرفتم بمحض رسیدن به مقصد اول مقصد دوم پاک شد
با این حالیکه اسکرین شات گرفته بودم اثنپ قبول نکرد
منم نرم افزار رو پاکش کردم
متاسفانه اسنپ برعلیه راننده است چون تاکه راننده سفری رالغوبزنه حتی اگه اشتباهی دست خورده وپس از یک ثانیه آنرالغو بزنه جریمه میشه اما اگرمسافرپس ازذسیدن راننده بعدازبنج دقیقه لغوبزنه هیچ جریمه ای متوجه اش نمیشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست